ریدلی اسکات و رد کردن یکی از پیشنهادهای بزرگ دیزنی

ریدلی اسکات و رد کردن یکی از پیشنهادهای بزرگ دیزنی

«ریدلی اسکات» فاش کرد که پیشنهاد کارگردانی یک فیلم بزرگ دیزنی در گذشته به او داده شده اما آن را رد کرده است.

اسکات به هالیوود ریپورتر توضیح می‌دهد:

آن‌ها از من می‌خواستند تا یک فیلم جادوگری بسازم و من فیلم‌های جادوگری نمی‌سازم. ایده خوبی نبود.

دیزنی در سال ۲۰۱۹ استودیو فاکس قرن بیست و یکم را خریداری کرد که اسکات سال‌ها با آن‌ها همکاری کرده است. طبق گزارش‌ها، این پروژه پس از اکتساب فاکس به او پیشنهاد شده است که در نهایت با پاسخ قاطع اسکات رد شده است. او همچنین اخیرا در یک نظر جنجالی گفته بود که فیلم‌های ابرقهرمانی «بسیار خسته کننده هستند» زیرا «فیلمنامه‌های چندان خوبی ندارند.»

او در ادامه مصاحبه خود درباره استانداردهایی صحبت کرد که بر اساس آن‌ها پروژه‌های خود را انتخاب می‌کند. هر چند ادعا می‌کند که آماده کار کردن در تمام ژانر‌های مختلف است، اضافه کرد: «هرچه سنم بالاتر می‌رود، بیشتر دنبال چیزهایی هستم که فقط به سرگرمی مربوط نمی‌شوند. آن‌ها باید روی کسی تاثیر گذار باشند.»

ریدلی اسکات و رد کردن یکی از پیشنهادهای بزرگ دیزنی

در ماه‌های گذشته دو فیلم از این کارگردان اکران شده است؛ درام قرون وسطایی The Last Duel با بازی جودی کامر، مت دیمون و آدام درایور و همچنین فیلم زندگینامه‌ای House of Gucci با بازی درایور و لیدی گاگا. او همچنین فیلم‌های بزرگی مانند Alien، Blade Runner و Gladiator را در کارنامه درخشان خود دارد.

در اخبار مرتبط، ظاهرا او فیلم‌نامه گلادیاتور ۲ را نیز می‌نویسد.پروژه بعدی ریدلی اسکات نیز Kitbag نام دارد که داستان آن درباره «ناپلئون بناپارت» است و قرار است از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شود. در این فیلم مورد انتظار «واکین فینیکس» نقش رهبر نظامی فرانسوی و «ونسا کربی» نقش همسر او ژوزفین را بازی خواهد کرد. هنوز تاریخ اکران و انتشار این فیلم مشخص نشده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *