زمان انتشار سریال WandaVision از شبکه دیزنی پلاس

شنبه 14 دی , 1398

مگر می‌شود از وقتی که کوین فایگی واندا ماکسیموف را قوی ترین قهرمان دنیای مارول نامیده اخبار مربوط به سریال WandaVision را رصد نکرد؟ معلوم است خود سازندگان WandaVision  هم برای این افتخار سر از پا نمی‌شناسند که می‌خواهند این سریال را چند ماه زودتر عرضه کنند!

همانطور که می‌دانید مراحل تولید و فیلم‌برداری سریال WandaVision از ماه پیش شروع شده و اولین تصاویر پشت صحنه‌اش هم با حضور الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف، ‌به‌همراه تیونا پاریس در نقش مونیکا رامبو (که ظاهرا عضو گروه  S.W.O.R.D  شده است.) منتشر شده است.

حالا جدیدترین اخبار سینمای و تلویزیون می‌گویند که این سریال قرار است زودتر از زمانی که برایش مشخص کرده بودند از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. سریال WandaVision  در لیست برنامه‌های سرویس استریم دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۰ قرار دارد. البته این سریال تنها سریال دنیای سینمایی مارول نیست که از این شبکه پخش می‌شود. به جز سریال وانداویژن سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) هم در سال ۲۰۲۰ از شبکه دیزنی پلاس پخش می‌شود و این سریال هم از دنیای سینمایی مارول است.

وانداویژن

زمانی که تا قبل از این برای پخش سریال WandaVision در نظر گرفته بودند اوایل سال ۲۰۲۱ بود. اما انگار کمبود برنامه‌های این سرویس استریم به مسئولانش فشار آورده و از آنجایی که مراحل فیلمبرداری WandaVision هم زودتر از موعد شروع شد بهترین گزینه برای پخش از شبکه دیزنی پلاس همین سریال است.

در مورد وقایع سریال هم باید گفت که فعلا اطلاعات خاصی از داستانش منتشر نشده است. ما فقط می‌دانیم که قرار است دروهله اول با شخصیتی به نام اسکارت ویچ آشنا شویم. بعدش هم این اسکارلت ویچ طی یک سری اتفاقات تبدیل به واندا ماکسیموف خودمان بشود. به جز این می‌دانیم که وقایع سریال WandaVision با وقایع فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌ پایان دیوانگی) مرتبط است و در این فیلم هم شخصیت اسکارلت ویچ را خواهیم داشت.

از عوامل سریال چه خبر؟ نویسنده فیلمنامه این سریال جک شافر است. او کسی است که در نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) هم شرکت داشته و فیلمنامه فیلم Black Widow (بلک ویدو) را نوشته است. البته او در سریال وانداویژن تهیه‌کننده و شورانر هم هست.

کارگردانی همه قسمت های سریال وانداویژن (که ۶ قسمت بیشتر نیست.) را مت شکمن انجام می‌دهد. او سابقه کارگردانی سریال Game of Thrones  (بازی تاج و تخت)، فصل اول سریال Fargo (فارگو) و سریال The Boys (بویز) را دارد. از دیگر بازیگران این سریال هم می‌توان به پل بتانی در نقش ویژن، کت دنینگز در نقش دارسی، رندال پارک در نقش جیمی وو و کاترین هان در نقش همسایه ویژن و واندا اشاره کرد.

منبع: www.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *