زمان انتشار فیلم شزم مشخص شد

بعد از سالها که شخصیت شزم در کامیک بوک های “دی سی” حضور داشت,بالاخره کمپانی “برادران وارنر” اعلام که در سال ۲۰۱۹ فیلم انحصاری این شخصیت به پرده سینماها خواهد رفت .

مدت زیادی از همکاری دی سی و برادران وارنر برای ساخت فیلمهای ابر قهرمان میگذرد ولی اوضاع از آن زمان تا به امروز تغییرات زیادی کرده است.

فیلم “واندر وومن” از فیلمهای موفق این همکاری بود. “لیگ عدالت” با صحنه های پاک شده از فیلم که مورد نظر هواداران بود تا نابودی فاصله زیادی نداشت. و فیلمهایی مانند “فلش پوینت” هم بارها و بارها نویسنده و کارگردان خود را عوض کردند. حتی تاریخ اکران فیلم “آکومن” هم دو بار به تعویق افتاد.

اما خوشبختانه پادشاه “آتلانتیس” در پایان سال ۲۰۱۹ به پرده سینما خواهد رفت و اگر کمی خوش اقبال باشیم شاهد قسمت بعدی واندر وومن و شزم خواهیم بود.

“دیوید سندبرگ” از کارگردانان ژانر وحشت در حال بررسی شرایط برای ساخت فیلم است.

“زاکاری لوی” یکی از ستارگانی ست که در فیلم بازی خواهد کرد. چند هفته قبل که اسامی بازیگران اعلام گردید,میشد زمان اکران فیلم را حدس زد. اما حالا زمان اکران فیلم تایید شده است.

قطعا به زودی اخباری و تصاویری پیرامون فیلم به بیرون درز خواهد کرد.

فعلا میدانیم که “فایت هرمان” در فیلم حضور دارد و یکی از دوستان “بیلی باستون” جوان خواهد بود. او به شخصیت های نظیر “پدرو” و “یوجین” و چند کودک دیگر که در داستانهای کمیک دی سی حضور دارند اضافه خواهد شد.آنها قدرتی شبیه به شزم بدست آورده و به او در راه شکست دادن “بلک آدام” کمک خواهند کرد.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *