سریال جان ویک با نام کنتیننتال ساخته خواهد شد

بیشتر از یک سال با اکران قسمت سوم از فرانچایز “جان ویک” با بازی “کیانو ریوز” فاصله داریم . قاتل بالفطره ای که در تلاش برقراری رابطه عاطفی با سگش در قسمت اول و کشته شدن آن سگ به دست یک باند تبهکار کل شهر را به هم میریزد. و حالا احتمالا طرفداران این فرانچایز با شنیدن این خبر که اسپین-آف این فرانچایز در قالب سریال توسط شبکه “استارز” در حال ساخت است بسیار خوشحال خواهند شد .

نام سریال “کنتیننتال” خواهد بود که احتمالا طرفداران این فیلم با آن آشنایی دارند ، این اسم از سری هتل های زنجیره ای داخل فیلم گرفته شده است که قاتل های حرفه ای مانند جان ویک زمانی که مشغول کشت و کشتار و اصطلاحا کار ! نیستند به آنجا رفته ، و به استراحت میپردازند . هرچند که تا کنون اسم “کیانو ریوز” به عنوان بازیگر این سریال تایید نشده (که احتمالا به زودی میشود) اما وی در نقش تهیه کننده این سریال حضور خواهد داشت . همچنین “باسیل ایوانک” کارگردان هر ۳ قسمت جان ویک وظیفه کارگردانی سریال را نیز به دوش خواهد کشید ، و “کریس کالینز” نویسنده عناوینی چون “Wire” و “The man in the high castle” ، وظیفه نویسندگی سریال را به عهده خواهد داشت .

با توجه به اینکه “کنتیننتال” قرار است تا از شبکه های خانگی پخش شود ، این سوال در ذهن طرفداران شکل گرفته است که صحنه های اکشن و خشونتی که در فیلم ها وجود داشت ، در سریال هم وجود خواهد داشت یا خیر . “کریس آلبرشت” مدیر عامل شبکه استارز در این باره اذعان داشت : سریال همانند فیلم صحنه های اکشن زیادی را به مخاطبان ارائه خواهد داد. وی همچنین افزود

کنتیننتال شامل صحنه های اکشن زیادی از زد و خورد و درگیری قاتلان حرفه ای که در داستان وجود دارند با طعمه های خود خواهد بود . همچنین شما شاهد معرفی چندین شخصیت جدید در قالب این دنیای تاریک و زیرزمینی داستان جان ویک خواهید بود.

با توجه به صحنه های اکشن بینظیری که فرانچایز جان ویک برای مخاطبان به ارمغان اورده ، باید دید این سریال چگونه این حس را به طرفداران منتقل خواهد کرد حسی که احتمالا باید با خون و خونریزی هرچه بیشتر در سریال ، به مخاطبان القا کند .

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *