تانوس هنوز شخصیت منفی اصلی در انتقامجویان ۴ است

شاید انتقام جویان ۴ قسمت دوم جنگ بینهایت باشد که امسال به پرد سینماها خواهد آمد, ولی این به معنی این نیست که شخصیت منفی این مجموعه تغییر کرده باشد. تانس هنوز هم کله گنده داستان انتقام جویان است.

“کوین فیج” در سال ۲۰۱۴ گفته بود که چنین برنامه ای را در سر دارند.اینکه جنگ بینهایت ۲ قسمت خواهد داشت و نام قسمت دوم سوژه بزرگی از قسمت اول را اسپویل خواهد کرد.

این ایده بسیاری از طرفداران را سورپرایز کرد.حال که بنظر میرسد مارول سورپرایز های فراوانی برای طرفدارانش دارد.مارول اعلام کرده که شخصیت “کاپیتان مارول” را معرفی خواهد کرد و احتمالا در فیلم انتقامجویان ۴ او راخواهیم دید. عکسهایی هم که از موقع فیلمبرداری این سری بیرون آمده این موضوع را تایید میکند.

امابه موضوع تانس برگردیم. در ماه جولای “جاش برولین” لوکیشن فیلمبرداری ددپول ۲ را ترک کرد و به آتلانتا برگشت تا قسمتهای مرتبط به تانوس در انتقام جویان ۴ را بازی کند. از این لحظه به بعد او در مورد اتفاق های فیلم بسیار راز دار بوده و صحبتی نکرده است. البته تا ماه نوامبر که این پست را در اینستاگرامش منتشر کرد:

سلام مامان,منم,تان,خواستم بگم که برای کریسمس بر میگردم خونه ولی قبلش باید کار نیمه تمومو تموم کنم.فکر کنم بعدش بهم افتخار خواهی کرد. به هر حال , خواستم این عکسو برات بفرستم که بدونی حالم خوبه. دوستت دارم, ومیبینمت , بعد از اینکه موفق به نابودیه …. ببخشید… منظورم اینه که میبینمت , وقتی کارم تموم شد
دوستت دارم
تانس

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *