زمان انتشار نسخه بلوری فیلم Free Guy مشخص شد

سه‌شنبه 2 شهریور , 1400

استودیوی قرن بیستم و دیزنی تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Free Guy با بازی رایان رینولدز را تایید و اعلام کردند.

زمان انتشار نسخه بلوری فیلم Free Guy مشخص شد

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Free Guy آغاز شده است و این فیلم اکشن کمدی توانسته مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم مرد آزاد تایید و اعلام شده است. استودیوی قرن بیستم امروز اعلام کرد که فیلم Free Guy روی تمامی پلتفرم‌های دیجیتالی در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) منتشر خواهد شد و همچنین نسخه خانگی این فیلم کمدی اکشن که شامل نسخه ۴K Ultra HD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) عرضه می‌شود.

همچنین نسخه خانگی فیلم مرد آزاد دارای محتوای اضافه مثل دو صحنه حذف شده، یک صحنه طولانی‌تر از فیلم، بخش Gag Reel که به اشتباهات و اتفاقات بامزه پشت صحنه می‌پردازد و چندین ویدیو پشت صحنه ساخت برخی از صحنه‌های فیلم و صحبت بازیگران و عوامل تولید نیز خواهد بود. فیلم Free Guy درواقع قرار است ۴۵ روز اکران سینمایی را تجربه کند و سپس وارد بازار خانگی شود. این فیلم اکشن کمدی تا به امروز بیش از ۱۱۱.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۵۸.۸ در آمریکای شمالی و ۵۳.۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

فیلم Free Guy داستان شخصیتی به‌نام گای را بر دنبال می‌کند که گوینده یک بانک است. درواقع او یک NPC است و در یک بازی ویدیویی زندگی می‌کند که دنیای جهان باز و بسیار خشنی دارد. او در ادامه متوجه می‌شود که در حال زندگی در یک بازی ویدیویی است و این بازی در حال تعطیلی است و حال با کمک و استفاده از یک آواتار بازی، او سعی می‌کند تا از تلاش سازندگان بازی برای تعطیلی بازی و خاموشی دنیای او، جلوگیری کند.

رایان رینولدز، تایکا وایتیتی، جودی کومر، جو کری، آتکارش آمبودکار، لیل رل هاوری و کمیل کاستک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Free Guy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم مرد آزاد براساس فیلمنامه‌ای از مت لیبرمن و زک پن بر عهده شاون لوی، کارگردان سه‌گانه فیلم Night at the Museum و چند قسمت از سریال Stranger Things، بوده است.

منبع: collider

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *