زمان شروع فیلمبرداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

شنبه 7 دی , 1398

جیمز گان وقتی که می‌خواست جواب یکی از طرفداران را در ارتباط با شروع فیلمبرداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 بدهد تایید کرد که قرار نیست فیلمبرداری این فیلم تا قبل از سال ۲۰۲۱ شروع شود. همانطور که در خبر قبلی در مورد این فیلم گفتیم جیمز گان کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy بود و بعد هم از کارگردانی قسمت سوم این فیلم اخراج شد. اما والت دیزنی وقتی دید نمی‌تواند کارگردان مناسب‌تری پیدا کند دوباره جیمز گان را برای کارگردانی فیلم نگهبانی کهکشان ۳ استخدام کرد. حالا از وقتی که جیمز گان دوباره استخدام شده سوالات زیادی از سمت طرفداران در مورد شروع فیلم برداری این فیلم مطرح شده خصوصا که اول قرار بود اوایل سال ۲۰۱۹ فیلم برداری این فیلم شروع شود تا در سال ۲۰۲۰ هم اکرانش کنند. به هر حال اتفاقاتی که تا الان افتاده باعث شده که هیچ زمانبندی رسمی‌ای برای مراحل ساخت قسمت سوم Guardians of the Galaxy وجود نداشته باشد.

فیلم نگهبان کهکشان

باید واقعا از جیمز گان سپاسگزار بود که تکلیف طرفداران را مشخص کرده و گفته که حالا حالاها منتظر اخبار و اتفاقات جدید پیرامون Guardians of the Galaxy Vol. 3 نباشید. طرفداران این فیلم در اینستاگرام شخصی جیمز گان سوال‌شان را در مورد شروع فیلمبرداری این فیلم مطرح کرده‌اند. جیمز گان هم گفته که حداقل تا یک سال آینده قرار نیست فیلم برداری این فیلم شروع شود و همه سخنان دیگر در این مورد شایعه است.

البته باید در مورد عقب افتادن زمان شروع تولید و فیلمبرداری Guardians of the Galaxy Vol. 3 به تیم سازنده حق داد! جیمز گان فعلا در حال کارگردانی فیلم The Suicid Squad (جوخه انتحار) است و باید تمرکزش را روی کارش بگذارد. کارگردانی او هم تا اوایل سال ۲۰۲۰ طول می‌کشد. فیلم The Suicid Squad را می‌خواهند در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ (۶ آگوست ۲۰۲۱) اکران کنند. مراحل ساخت و فیلمبرداری این فیلم هم همانطور که گفتیم طی سال ۲۰۲۱ شروع می‌شود. احتمال اکرانش را هم برای سال ۲۰۲۲ گذاشته‌اند.

نظر شما در مورد Guardians of the Galaxy Vol. 3 و زمان ساختش چیست؟

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *