زمان فیلمبرداری فیلم Thor love and Thunder اعلام شد

چهارشنبه 30 مهر , 1399

کریس همسورث زمان فیلمبرداری Thor love and thunder را اعلام کرد. به گفته همسورث فیلمبرداری مجموعه چهارم ثور از بهار ۲۰۲۱ اغاز خواهد شد.

زمان فیلمبرداری thor thunder and love

Thor یکی از شخصیت‌های خیالی و ابرقهرمان است که توسط مارول خلق شده است. این شخصیت برای اولین بار توسط استن لی خلق شد و پس از آن لری لیبر . جک کربی آن را تکمیل کردند. این شخصیت با الهام از خدایان اسکاندیناوری خلق شده است و قدرت کنترل رعد و برق را دارد. از این شخصیت فیلم‌هایی نیز ساخته شده است که جدیدترین آن‌ها Thor love and thunder است که به تازگی زمان شروع فیلمبرداری آن فاش شده است.

به تازگی کریس همسورث بازیگر نقش Thor در مصاحبه با یک مجموعه تایید کرد که در حال حاضر هدف مارول استودیو شروع فیلمبرداری و تولید قسمت چهارم فیلم Thor از ماه ژانویه ۲۰۲۱ است. علاوه بر آن کریس همسورث گفته است که داستان و شخصیت ثور در این سری کمی متفاوت است و آمادگی خود را برای این چالش اعلام کرده است. همچنین گفته است که تایکا وایتیتی همچنان در حال کار بر روی فیلنامه Thor Love and Thunder است و هنوز به طور کامل تمام نشده است.

در ادامه همسورث گفته است که طرفداران به دنبال تغییرات بزرگ هستند و ما آن را در قسمت چهارم فیلم Thor به آن‌ها نشان می‌دهیم. همچنین گفته است که شخصیت ثور در فیلم Thor love and thunder بسیار تغییر کرده است و یک چالش بزرگی است که باید از پس آن برآید.

شروع فیلمبرداری Thor love and thunder در استرالیا خواهد بود و در این فیلم جین فاستر قرار است مانند دنیای کمیک به سرطان مبتلا شود.

کریس همسورث در نقش Thor ، ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر و کریستن بیل در نقش شخصیت منفی قرار است برای مجموعه چهارم فیلم ثور حضور داشته باشند. همچنین وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor ragnarok را برعهده داشته است.

منابع: cinemablend

محصولات مرتبط

۱ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *