شبکه CW زمان پخش سریال‌های فصل پاییز را اعلام کرد

شنبه 10 آبان , 1399

شبکه the CW تاریخ پخش سریال‌ های جدید خود را اعلام کرد. در این بین به زمان پخش سریال‌هایی نظیر Batwoman ، The Flash و Superman Lois اشاره کرده است.

زمان پخش سریال های CW

در میان تازه‌ترین اخبار منتشر شده، شبکه The CW به تاریخ انتشار و پخش سریال‌های جدید خود از جمله Batwoman ، the flash و superman Lois اشاره کرده است.

 اولین سریالی که قرار است توسط این شبکه پخش شود، سریال Batwoman است که قرار است با فصل دوم بازگردد. علاقه منده به این سریال می‌توانند از ۲۹ دی ۱۳۹۹ راس ساعت ۴:۳۰ به وقت تهران به تماشای این فیلم بپردازند. در اواسط فیلمبرداری این سریال بود که روبی رز ناگهان از این فیلم جدا شد و جاویسیا لزلی به عوان بازیگر جدید انتخاب شد و تبدیل به اولین سیاه‌ پوستی شد که قرار است نقش یک ابرقهرمان را در یک فیلم لایو اکشن ایفا کند. این کاراکتر دوست داشتنی، شلخته و تا حدی دست و پا چلفتی توصیف شده است و هواداران را بیش از پیش مشتاق به دیدن ادامه این سریال کرده است.

پیش از جدا شدن روبی رز از مجموعه بت‌وومن قرار بود این سریال و سوپرمن و لوئیس با کراس اور بعدی مرتبط باشند. اما حال پس از جدا شدن این بازیگر و جایگزین شدن جاویسیا لزلی، معلوم نیست که این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

فصل چهارم سریال Black Lightning نیز در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ راس ساعت ۵.۳۰ به وقت تهران روی آنتن می‌رود و پس از آن شاهد پخش سریال محبوب و مورد انتظار The Flash در تاریخ ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۴.۳۰ به وقت تهران خواهیم بود و یک ساعت پس از آن نیز نوبت به سریال سوپرمن و لوئیس می‌رسد. در این لیست خبری از سریال‌های Supergirl و Legends of tomorrow نیست و مشخص است که شبکه‌ The CW این دو سریال را برای نیم فصل دوم در نظر گرفته است.

از دیگر سریال‌های برجسته فصل زمستان می‌توان به فصل پنج سریال Riverdale و فصل دوم سریال Nancy Drew اشاره کرد که در تاریخ ۲ بهمن راس ساعت ۴.۳۰ و ۵.۳۰ به وقت تهران تقدیم بینندگان می‌شود. سریال واکر نیز یکی از سریال‌های موردانظار است که در زمستان پخش می‌شود.

منبع: deadline

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما هستیم عالی هوشمند سریع

ما هستیم عالی هوشمند سریع