زمان پخش فصل دوم انیمه Masters of the Universe اعلام شد

زمان پخش فصل دوم انیمه Masters of the Universe اعلام شد

فصل اول انیمه Masters of the Universe: Revelation که در ۵ قسمت تولید شده بود، در مرداد امسال از نتفلیکس پخش شد. با اینکه این انیمه توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند، اما اتفاقات آن و همچنین حضور بسیار کم شخصیت هی من باعث خشم طرفداران مجموعه Masters of the Universe شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم این انیمه تایید و اعلام شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم انیمه Masters of the Universe: Revelation در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) پخش خواهد شد.

پارت دوم سریال Masters of the Universe: Revelation مانند فصل اول قرار است دارای ۵ قسمت با مدت زمان حدود ۳۰ دقیقه باشد. این انیمه درواقع دنباله مستقیم انیمیشن Masters of the Universe است که در سال ۱۹۸۳ منتشر شده بود و انیمه جدید آن توسط استودیوی انیمیشن‌سازی پاورهاوس، سازنده انیمه Castlevania و انیمه Blood of Zeus تولید شده است. کوین اسمیت وظیفه ساخت انیمه Masters of the Universe را بر عهده دارد.

زمان پخش فصل دوم انیمه Masters of the Universe اعلام شد

 

انیمه Masters of the Universe: Revelation یک بازگشت به دنیای اترنیا و یک دنباله مستقیم از سری کلاسیک آن است. در این انیمه شاهد بازگشت هی من، اورکو، کرینگر و Man-At-Arms هستیم که این انیمه قرار است داستان جنگجویان، قهرمانان و محافظان قلعه گری‌اسکال را دربرابر اسکلتور، Evil-Lyn، بیست من (Beast-Man) و اسنیک مانتین دنبال کند. اما پس از یک نبرد نهایی که باعث شکست اترنیا می‌شود، حالا همه‌چیزی به تیلا بستگی دارد. او سفری را برای کشف اسرار گری‌اسکال آغاز می‌کند که طرفداران He-Man و Masters of the Universe حدود ۲۵ سال منتظر آن هستند.

کریس وود، مارک همیل، سارا میشل گلر، لیام کانینگهام، لینا هیدی، دایدریچ بیدر، آلیسیا سیلورستون، گریفین نیومن، سوزان ایزنبرگ، کوین مایکل ریچاردسون، کوین کانروی، هنری رالینز، جیسون موس، آلن اوپنهایمر، جاستین لانگ، تونی تاد، فیل لامار، کری سامر، هارلی کوئین اسمیت، دنیس هیزبرت، جای تاوار، تیفانی اسمیت و آدام گریفورد، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمه Masters of the Universe: Revelation حضور دارند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *