زک اسنایدر کارگردان انیمه می شود!

یکشنبه 16 خرداد , 1400

زک اسنایدر فاش کرد که برای کارگردانی یک انیمه سینمایی بر اساس Dragon Ball Z یا انیمه سینمایی دیگری بر اساس یک داستان متفاوت آماده است.

زک اسنایدر کارگردان انیمه می شود!

اسنایدر با دنیای اقتباس غریبه نیست، زیرا این فیلمساز برجسته در گذشته فیلم‌های زیادی بر اساس کتاب‌های کمیک تولید کرده است و به نظر می‌رسد تولید فیلمی با الهام از دنیای انیمه‌ها را نیز در سر دارد. فیلم تازه اکران شده Army of the Dead می‌تواند نقطه شروع این راه باشد زیرا یک انیمه سریالی از روی آن برای نتفلیکس ساخته خواهد شد که وقایع قبل از فیلم را شرح می‌دهد.

با توجه به این موضوع، از اسنایدر در مورد اینکه آیا او برای کارگردانی یک فیلم انیمه (به طور خاص Dragon Ball Z) آمادگی دارد توسط «تایرون مگنوس» در یوتیوب سوال پرسیده شده است و او فاش کرد که اگر این پروژه جدید مناسب باشد، آن را در نظر می‌گیرد. بنابراین همانطور که اسنایدر توضیح می‌دهد، تولید یک انیمه سینمایی اقتباسی توسط او امکان‌پذیر است.

انیمیشن پیش‌درآمد جدیدی تحت عنوان Army of the Dead: Lost Vegas از اسنایدر در آینده‌ای نزدیک راهی نتفلیکس خواهد شد. هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است اما جو منگنیلو، دیو باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، کریستین اسلیتر و تیگ نوتارو صداپیشه‌های آن خواهند بود.

منبع: کامیک بوک

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *