ساخت فیلمی براساس سریال The Last Kingdom

ساخت فیلمی براساس سریال The Last Kingdom

در حالی که سریال The Last Kingdom (آخرین پادشاهی) از نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ فصل پنجم و پایانی خود را پشت سر می‌گذارد، به‌تازگی مشخص شده یک فیلم سینمایی تحت عنوان Seven Kings Must Die بر اساس آن ساخته خواهد شد.

به گزارش ددلاین، این خبر طی کامیکان لندن و توسط الکساندر دریمون (بازیگر شخصیت اصلی Uhtred) و نایجل مرچنت (تهیه‌کننده سریال) اعلام شد. مرچنت گفت «ما همیشه دوست داشتیم یک داستان دیگر را روایت کنیم».

فیلم‌برداری Seven Kings Must Die جایی در سال ۲۰۲۲ در شهر بوداپست مجارستان آغاز می‌شود، آن هم کمی قبل‌تر از پخش آخرین فصل از سریال The Last Kingdom. فصل پنجم این سریال شامل ده قسمت بوده و علاوه بر الکساندر دریمون، بسیاری از بازیگران ثابت در کنار برخی چهره‌های جدید حضور خواهند داشت.

 

ساخت فیلمی براساس سریال The Last Kingdom

 

نایجل مرچنت، تهیه‌کننده سریال، در صحبت‌های خود اشاره کرد:

درحالی که فصل پنجم داستان سریال را کاملا به نتیجه می‌رساند، اما همیشه دوست داشتیم یک داستان دیگر را روایت کنیم.
دریمون نیز از اشتیاق و هیجان خود گفت و از هواداران به‌خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد:

بازگو کردن داستان Uhtred در پنج فصل واقعا افتخار بزرگی بوده. خیلی از هواداران ممنونم. آن‌ها خیلی نسبت به The Last Kingdom وفادار بودند و به لطف حمایت‌های آنان، تیم ما برای یک فصل دیگر کنار هم جمع می‌شود. سریال «آخرین پادشاهی» اقتباسی از کتاب‌های برنارد کرنول تحت عنوان داستان‌های ساکسون محسوب می‌شود که کار خود را از سال ۲۰۱۵ و با شبکه BBC2 آغاز نمود. نتفلیکس در فصل دوم به عنوان تهیه‌کننده به پروژه اضافه شد و نهایتا پیش از شروع فصل سوم تمام حقوق آن را خریداری کرد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *