سازندگان The Outlast Trials آن را شبیه سریال می دانند

شنبه 13 شهریور , 1400

The Outlast Trials یکی از مورد انتظارترین بازی ها برای طرفداران ژانر وحشت است که سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

سازندگان The Outlast Trials آن را شبیه سریال می دانند

بازی The Outlast Trials در رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ نیز حضور داشت و تریلری از گیم‌پلی آن به نمایش گذاشته شد. این بازی نسبت به دو نسخه نسخه قبلی دچار تغییرات قابل توجهی شده و اکنون فیلیپ مورین (Philippe Morin)، موسس استودیو Red Barrels، طی مصاحبه‌ای با پلی استیشن بلاگ به صحبت در این زمینه پرداخته است.

اگر می‌توان بازی‌های قبلی را با فیلم مقایسه کرد، The Outlast Trials بیشتر شبیه یک مجموعه تلویزیونی است. سفر شما به آزادی طولانی خواهد بود.
این موضوع می‌تواند به ساختار اپیزودیک بازی اشاره داشته باشد. در این پس از لانچ The Outlast Trials، محتوا داستانی بیشتری برای بازی عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات کافی در این زمینه وجود ندارد و باید منتظر جزئیات بیشتری بمانیم. استودیو Red Barrels همچنین اعلام کرده است که برای ساخت این بازی از آنریل انجین ۴ استفاده می‌کند.

The Outlast Trials در اوج دوران جنگ سرد جریان دارد و بازیکنان کنترل فردی را برعهده دارند که توسط شرکت مرموز Murkoff ربوده شده تا تحت آزمایش‌های مختلف قرار گیرد. شخصیت اصلی در یک مرکز مخفی مارکف زندانی شده و زیر فشار جسمی و روحی بسیاری سختی قرار دارد. او توسط شخصیت‌های شاخص و به یادماندنی این سری شکنجه می‌شود و باید به تنهایی یا در یک تیم با چالش‌های مختلف مقابله کند تا زنده بماند. نکته جالب این است که با یک بازی کو-آپ طرف هستیم و شما با حداکثر سه نفر دیگری می‌توانید آن را تجربه کنید.

این بازی در حال حاضر برای پی‌سی در دست ساخت قرار دارد و خبری از نسخه‌های کنسولی نیست. با این وجود به نظر می‌رسد که استودیو قصد دارد آن را برای کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس نیز منتشر کند. خود فیلیپ مورین نیز در مورد ویژگی دوال سنس بسیار هیجان زده به نظر می‌رسد.

منبع: گیمینگ بولت

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *