ست جدید لگو اطلاعاتی راجب جنگ بینهایت میدهد

شمارش معکوس برای فیلم مورد انتظار، انتقام جویان: جنگ بینهایت آغاز شده است. هرچه به زمان اکران فیلم نزدیک تر میشویم،  حدس و گمانه زنی ها نیز افزایش پیدا میکند. در این بین کمپانی های تولید اسباب بازی و وسایل مربوطه نیز بیکار ننشسته اند و سخت مشغول کار هستند. کمپانی پر آوازه لگو نیز یکی از همین موارد است. لگو معمولا برای فرانچایزهای بزرگ مثل انتقامجویان ، ست های اختصاصی تولید میکند که جنگ بینهایت هم از این قاعله مستثنی نیست. از آنجا که لگو محصولات خود را قبل از اکران فیلم به نمایش در می آورد ، گاهی اوقات به طرفداران کمک میکند تا اطلاعات ویژه ای از فیلم مورد علاقه خود بدست آورند. چند نکته بسیار جالب درباره ست جدید لگو وجود دارد که در زیر میخوانیم.

اولین نکته لباس جدید “اسپایدرمن” است . عاشقان کمیک بلافاصله تشخیص دادند این لباس همان ، “ایرون اسپایدر” معروف است که استارک برای اسپایدرمن جهت رفتن به فضا ساخته بود. لگو به خوبی این لباس را طراحی کرده است. خب این موضوع با حال و هوای فیلم جنگ بینهایت و درگیری های احتمالی خارج از جو کره زمین هم سازگار است. و صد البته کسانی آخرین فیلم اسپایدر من را تماشا کردند حتما به خاطر دارند در انتهای فیلم ، تونی استارک لباس جدیدی برای پیتر پارکر تدارک دیده است. اینکه لباس جدید اسپایدرمن در چه شرایطی استفاده خواهد شد باید تا زمان اکران فیلم منتظر بود.

اما نکته جالبتر کشف یکی از نرد های دنیای مارول بر روی جعبه یکی از ست های لگو بود. او نشانی از شخصیت “دردویل” را در گوشه جعبه لگو دیده بود تا بیش از پیش شایعه حضور او در جنگ بینهایت تشدید شود. البته جای تعجب نیست که ما شخصیت هایی بیشتر از آنچه تا به حال معرفی شده را در جنگ بینهایت ببینیم. طبق گفته کوین فایگی ، رییس دنیای سینماتیک مارول، تانوس قویترین شخصیت منفی مارول است که تا به حال به پرده سینما آمده است. قاعدتا استیو و راجرز و دار و دسته اش باید هرچه در چنته دارند رو کنند تا مقابل تانوس قرار بگیرند.

۱ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *