سریال لایو اکشن Pokemon بزودی ساخته می شود

پنج‌شنبه 7 مرداد , 1400

به نظر می‌رسد نتفلیکس این روزها تمرکز خاصی روی ساخت سریال‌های لایو اکشن دارد؛ مدتی پیش شایعه شد این سرویس روی سریال لایو اکشن فاینال فانتزی کار می‌کند و حالا هم ورایتی گزارش داده نتفلیکس با همکاری جو هندرسون پروژه لایو اکشن Pokemon را جلو می‌برد.

سریال لایو اکشن Pokemon بزودی ساخته می شود

نتفلیکس طی یکی دو سال گذشته فیلم، سریال و انیمیشن‌های بسیاری بر اساس بازی‌های ویدویی ساخته است؛ از ویچر و کسلوانیا گرفته تا رزیدنت اویل. اکنون ورایتی تایید کرده پروژه ساخت سریال لایو اکشن Pokemon نیز در این شبکه در مراحل اولیه تولید به سر می‌برد.

ظاهرا جو هندرسون وظیفه نوشتن فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارد. احتمالا شما هندرسون را به خاطر ساخت سریال لوسیفر بشناسید. احتمالا موفقیت قابل توجه فیلم لایو اکشن پوکمون (Detective Pikachu) مدیران نتفلیکس را راضی کرده تا سراغ ساخت سریال آن بروند. فیلم Detective Pikachu رکورد بهترین اکران آخر هفته و بیشترین نمرات یک اثر بر اساس بازی‌های ویدیویی را در کارنامه دارد.

گرچه مسیر رویکرد نتفلیکس به سمت بازی‌ها یک طرفه نیست و آن‌ها قصد دارند با توسعه بازی‌های موبایلی به شکل جدی وارد صنعت ویدیو گیم شوند. ظاهرا اضافه شدن بازی به سرویس نتفلیکس هیچ هزینه اضافی برای مشترکین در بر نخواهد داشت و شما می‌توانید با اشتراک عادی خودتان به بازی‌های نتفلیکس نیز دسترسی پیدا کنید.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *