مارول سریال اختصاصی نیک فیوری را می‌سازد

دوشنبه 19 آبان , 1399

نیک فیوری یکی از کاراکترهای شناخته شده دنیای مارول است که به لطف بازی ساموئل ال. جکسون محبوبیت بیشتری نیز پیدا کرده است. نیک فیوری همان کسی بود که ابرقهرمانان رو دور یکدیگر جمع کرد تا برای مقابله با ارتش لوکی مقابله کند. او تا به حال در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف مارول و ابرقهرمانان حضور داشته است اما بسیاری معتقدند که حضور او به اندازه کافی نبوده است و نقش کمرنگی داشته است. حال به تازگی مارول و دیزنی پلاس تایید کرده‌اند که سریال اختصاصی نیک فیوری ساخته خواهد شد.

سریال اختصاصی نیک فیوری

نیک فیوری یک شخصیت ابرقهرمان و خیالی از دنیای مارول است. از این شخصیت به عنوان یک کاراکتر جاسوس و حرفه ای در کتاب‌های کمیک مارول یاد می‌شود. این کاراکتر توسط جک کربی و نویسنده استن لی خلق شده است. فیوری در ابتدا به صورت یک مامور CIA در مجموعه ابرقهرمانان ظاهر شد و بعدها از این کاراکتر در فیلم‌ها و سریال‌ها و حتی کارتون‌ها استفاده شد و خصوصا در فیلم‌ها با بازی ساموئل ال. جکسون توانست محوبیت بسیار زیادی به دست آورد. حال به تازگی خبر ساخت سریال اختصاصی نیک فیوری نیز منتشر شده است.

آخرین حضور نیک فیوری به فیلم Spider man far from home بر می‌گردد. او در این فیلم نقش کوتاهی داشت و در تمام فیلم یک اسکرال جای او را گرفته بود و نیک فیوری جایی میان فضا در حال گذراندن تعطیلات بود. امکان دارد سریال مد نظر مارول و دیزنی پلاس به گذشته‌ی نیک فیوری بپردازد و سعی کند در مورد او اطلاعات جدیدی به ما بدهد. همچنین گفته شده است کایل برداستریت یکی از نویسندگان سریال Mr.Robot وظیفه ساخت این اثر را برعهده خواهد داشت.

مدت بسیاری شایعاتی در مورد ساخت سریالی با محوریت شخصیت نیک فیوری به گوش می‌رسید. حتی در خبری گفته شده بود که سریال نیک فیوری شاید یک مجموعه صوتی باشد که البته این خبر به سرعت تکذیت شد.

منبع: cbr

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *