سریال Mythic Quest برای فصل چهارم و سوم تایید شد

سریال Mythic Quest برای فصل چهارم و سوم تایید شد

اپل سرانجام از تمدید سریال Mythic Quest برای فصل سوم و چهارم خبر داده است. فصل سوم این سریال قرار است سال ۲۰۲۲ از اپل تی وی پلاس پخش شود. در تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، سریال Mythic Quest برای دو فصل دیگر تمدید شده است. اپل سرانجام اعلام کرد که این سریال کمدی برای فصل سوم و همچنین فصل چهارم تمدید شده است. پخش فصل دوم سریال Mythic Quest از بهار امسال از اپل تی وی پلاس آغاز شد و اوایل تابستان امسال به پایان رسید، اما از آن زمان اخباری در رابطه با فصل جدید این سریال کمدی که مورد توجه گیمرها نیز قرار گرفته، منتشر نشده بود.

 

سریال Mythic Quest برای فصل چهارم و سوم تایید شد

 

سریال Mythic Quest از زمان پخش یکی از محبوب‌ترین و تحسین شده‌ترین برنامه‌های اپل تی‌وی پلاس بوده که علاوه‌بر دو فصل اول که هر یک در ۹ قسمت تولید شده‌اند، دارای دو قسمت ویژه در ارتباط با دوران کار در خانه در قرنطینه نیز بوده است. انتظار می‌رود فصل سوم و چهارم این سریال کمدی نیز در ۹ قسمت تولید و پخش شوند. اپل تنها اشاره کرد که فصل سوم سریال Mythic Quest در سال ۲۰۲۲ و پیش از فصل سوم سریال Ted Lasso پخش خواهد شد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

راب مک‌الهنی، اشلی برچ، ایمانی حکیم، دیوید هرنزبی، جسی انیس، شارلوت نیکدائو، دنی پودی و اف. موری آبراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mythic Quest حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین راب مک‌الهنی که پیش از این وظیفه ساخت سریال It’s Always Sunny in Philadelphia (فیلادلفیا همیشه آفتابی است) را بر عهده داشته، به‌همراه چارلی دی و مگان گانز، وظیفه ساخت سریال Mythic Quest: Raven’s Banquet را بر عهده داشته است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *