سریال The Last of Us دو کارگردان جدید پیدا کرد

سریال The Last of Us دو کارگردان جدید پیدا کرد

پروسه ساخت و فیلمبرداری سریال The Last of Us (د لست آو آس) همچنان در جریان است و طبق اطلاعات جدید منتشر شده، دو کارگردان سرشناس از سریال‌هایی نظیر The Punisher و What We Do in the Shadows به این سریال HBO اضافه شده‌اند و قرار است هرکدام حداقل یکی از اپیزودها را کارگردانی کنند.

نام جرمی وب و لیزا جانسون در میان ۷ کارگردان دیگر به چشم می‌خورد. متاسفانه اکنون جزییات زیادی درباره اینکه آن‌ها قرار است کدام اپیزود یا چند قسمت را کارگردانی کنند، وجود ندارد. وب اخیرا ۲ اپیزود از سریال علمی‌تخیلی Shadow and Bone را کارگردانی کرده و دیکر کارهای او شامل The Umbrella Academy، Fear the Walking Dead، Merlin و The Punisher می‌شود.

 

سریال The Last of Us دو کارگردان جدید پیدا کرد

 

لیزا جانسون نیز تجربه کارگردانی عناوین با کیفتی مانند American Horror Story، Physical و What We Do in the Shadows را در کارنامه دارد و با توجه به پیشینه کاری‌اش، احتمالا بیشتر روی اپیزودهای مربوط شخصیت‌های زن کار کند. کریگ مازن و نیل دراکمن از خالقان سریال The Last of Us اخیرا اطلاعات جدیدی از سریال به اشتراک گذاشته‌ و برخی از بازیگران جدید نظیر نیک آفرمن و استورم رید را به طرفداران معرفی کرده‌اند.

یاسمیلا ژبانیچ، کانتمیر بالاگوف و پیتر هوار دیگر کارگردان‌هایی هستند که قرار است هدایت اپیزود ابتدایی سریال لست آو آس را برعهده داشته باشند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *