سریال The Lord of The Rings شامل هابیت رنگین پوست می شود

سریال The Lord of The Rings شامل هابیت رنگین پوست می شود

به گفته لنی هنری، بازیگر بریتانیایی که در سریال ارباب حلقه‌ها (The Lord of The Rings) حضور دارد، طرفداران در این سریال با هابیت‌های متنوع و رنگین‌پوستی نیز مواجه خواهند شد. به گفته سر لنی هنری، سریال ارباب حلقه‌ها که یکی از موردانتظارترین پروژه‌های تلویزیونی کنونی محسوب می‌شود، هابیت‌هایی دارد که سفید پوست نیستند. در سه‌گانه سینمایی، شاهد داستان هابیتی به نام «فرودو بگینز» بودیم که برای از بین بردن حلقه قدرت و نجات سرزمین میانه از استبداد «ساورون» ارباب تاریکی به سمت کوه‌های «موردور» حرکت کرد. اقتباس بزرگ «پیتر جکسون» از شاهکار ادبی «جی آر.آر تالکین» یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین فرانچایزهای سینما در تمام دوران محسوب می‌شود که توانسته موفقیت‌های زیادی نیز کسب کند.

از زمان پایان یافتن فیلم اصلی، داستان سرزمین میانه به شکل دیگری ادامه پیدا کرد. در ابتدا سه‌گانه دیگری تحت عنوان Hobbit توسط پیتر جکسون منتشر شد و اخیرا مشخص شد که اقتباس تلویزیونی ارباب حلقه‌های قرار است در سپتامبر ۲۰۲۲ از شبکه آمازون پخش شود. ساخت سریال از سال‌ها قبل اعلام شده است و به نظر می‌رسد با پرهزینه‌ترین سریال تاریخ تلویزیون مواجه هستیم.

 

سریال The Lord of The Rings شامل هابیت رنگین پوست می شود

 

اکنون، یکی از ستارگان سریال، یعنی سر لنی هنری (کمدین بریتانیایی) که هنوز مشخص نشده نقش کدام شخصیت را قرار است بازی کند، وجود تنوع در آن و حضور هابیت‌های سیاه‌پوست را ستایش کرده است. هنری در مصاحبه خود با برنامه Saturday Live رادیو BBC از تفاوت‌های بین سریال و فیلم و تمرکز آن روی تنوع و توانمندسازی زنان صحبت کرد.

در حالی که آمازون هنوز تریلری برای سریال ارباب حلقه‌ها منتشر نکرده است، به فاصله یک سال مانده تا زمان پخش اطلاعات زیادی درباره آن منتشر شده است. در حال حاضر می‌دانیم که سریال جدید وقایع هزار سال قبل از فیلم را شرح می‌دهد که با این وجود نویسندگان شخصیت‌هایی را به‌وجود خواهند آورد که طرفداران در فیلم‌ها با آن‌ها آشنا نشده‌اند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *