سم ویلسون در Captain America 4 بازی سختی دارد

سم ویلسون در Captain America 4 بازی سختی دارد

سم ویلسون در پایان سریال The Falcon and The Winter Soldier سپر کاپیتان آمریکا را به دست گرفت، اما باید خودش را در فیلم Captain America 4 اثبات کند. در سریال The Falcon and The Winter Soldier دیدیم که سم ویلسون با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie) به عنوان کاپیتان آمریکا بعدی انتخاب شد. بنابر گزارش IGN نیت مور، یکی از تهیه کنندگان مارول، مصاحبه‌ای داشته و در آن به این موضوع اشاره کرد که سم ویلسون هنوز خودش را اثبات نکرده است.

استیو راجرز به یک ابرسرباز تبدیل شده بود و نسبت به او، سم ویلسون از لحاظ فیزیکی بسیار ضعیف‌‌تر هست. به همین خاطر او باید تلاش بسیار بیشتری داشته باشد. ما می‌خواهیم او را از همه لحاظ تست کنیم تا لایق این عنوان باشد. ببینیم چه اتفاقی می‌افتد وقتی او از همه لحاظ ضعیف‌تر بوده و تحت فشار زیادی قرار دارد. چه چیزی باعث می‌شود یک نفر کاپیتان آمریکا باشد؟ من باور دارم که ابرسرباز بودن نیست. و فکر می‌کنم که ما با مکی و سم ویلسون این را ثابت خواهیم کرد.

سم ویلسون در Captain America 4 بازی سختی دارد

 

 

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول فرصتی مناسبی برای درخشش قهرمانان جدید است و آنتونی مک‌کی در نقش کاپیتان آمریکا می‌تواند آینده بسیار روشنی داشته باشد. فیلم‌نامه قسمت چهارم Captain America توسط مالکوم اسپلمن (Malcolm Spellman)، نویسنده و خالق سریال فالکون و سرباز زمستان نوشته می‌شود و دیلان ماسون (Dalan Musson) نیز به او کمک می‌کند. در حال حاضر اطلاعات از کارگردان این پروژه و دیگر بازیگران آن در دسترس قرار ندارد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *