سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم Jumanji: The Next Level را منتشر کرد.

Jumanji

ماجراجویی اکشن جومانجی

جومانجی با دواین جانسون (Dwayne Johnson) جومانجی وارد فاز دیگری شده است. کمپانی سونی پیکچرز تریلر رسمی فیلم Jumanji: The Next Level را دوشنبه (۱ ژوئیه) منتشر کرد. تریلری که نشان می‌داد این فیلم اکشن، کمدی‌های جذابی هم در خود گنجانده است. و همانطور که در جمله اول این خبر گفتیم، این ماجراجویی اکشن میزان زیادی از کمدی را در بر دارد.

در این سری خواهید دید که با وجود بازگشت گروه به عقب، آن‌ها مجددا باید به جومانجی بازگردند تا یکی از افرادشان را نجات دهند و ناگهان می‌بینند هیچ چیز آنطور که انتظارش را دارند نیست! بازیکن‌ها برای فرار از این دنیای خطرناک باید به جاهای ناشناخته‌ای بروند که می‌تواند یک صحرای خشک باشد یا کوه‌های برفی مرتفع.

در این پروژه عظیم دواین جانسون، کوین هارت (Kevin Hart)، جک بلک (Jack Black)، کارن گیلان (Karen Gillan)، آکوافینا (Awkwafina)، سر داریوش بلین (Ser’Darius Gillan)، نیک جوناس (Nick Jonas)، مدیسون ایزمن (Madison Iseman)، مورگان ترنر (Morgan Turner)، الکس وولف (Alex Wolff)، دنی گلاور (Danny Glover) و دنی دوویتو (Danny DeVito) حضور خواهند داشت.

جیک کاسدان (Jake Kasdan) کارگردانی این فیلم را به عهده دارد. فیلمی که فیلم‌نامه‌اش را خود جیک و جف پینکر (Jeff Pinker) و اسکات رزنبرگ (Scott Resenberg) تحت نگارش درآورده‌اند و  بر اساس کتاب Jumanji از کریس ون الززبرگ (Chris Van Allsburg) است. تولید‌کننده‌ها جومانجی مت تالمچ (Matt Tolmach)، جیک کاسدان، دواین جانسون، دنی و هیرام گارسیا (Danny & Hiram Garcia) هستند و تهیه‌کنندگان اجرایی آن دیوید هاوس‌هولتر (David Householter)، ملوین مار (Melvin Mar)، اسکات رزنبرگ (Scott Rosenberg)، جف پینکر، ویلیام تیتلر (William Teitler)، تد فیلد (Ted Field)، مایک وبر (Mike Weber) هستند.

خبر خوشحال‌کننده این است که Jumanji: The Next Level  ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) اکران خواهد شد.

منبع: deadline.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *