شخصیت های جدید جنگ ستارگان در راه هستند

جنگ ستارگان دنیایی نامتناهی از شخصیتهای فراوان با داستانهای منحصر به فرد است. یکی از اعضای تیم داستان سرایی لوکاس فیلم اذعان داشت ، به زودی شاهد ورود شخصیت های جدید دیگری به دنیای جنگ ستارگان خواهیم بود. بگذارید کمی به عقب برگردیم ، سال ۲۰۱۲ دیزنی استدیو لوکاس فیلم را خریداری کرد. نتیجه این امر تا به امروز ساخت یک تریلوژی جدید ، یک اسپین آف و سریال انیمیشن ربلز و فیلم های دیگر در دست ساخت بوده است. تمامی این موارد شامل معرفی برخی شخصیت های جدید بوده که بسیاری از آنها در مدت زمان کمی به محبوبیت عظیمی در بین طرفداران رسیدند.

اما موضوع قابل بحث آن است که چه شخصیت هایی قرار است تا بیشتر در کانون نوجهات قرار گیرند. شاید در اخبار خوانده باشید که “ران هاوارد” کارگردان فیلم “سولو” اعلام کرده ۲ شخصیت “تگ” و “بینک” از سری کمیک های جنگ ستارگان در فیلم وی حضور خواهند داشت. وقتی تگ و بینک در فیلمی اجازه حضور پیدا کنند، احتمال حضور هر شخصیتی پروژه های دنیای جنگ ستارگان وجود دارد. برخی شخصیتها مانند دارت ریون یا دارت ملک ، از جمله این موارد است.

با توجه به اینکه لوکاس فیلم تایید کرده ، شخصیت های افسانه ای جنگ ستارگان برمیگردند پس باید انتظار شخصیت هایی که میشناسیم را داشته باشیم. فیلم ها و سریال های در دست توسعه توسط لوکاس فیلم و دیزنی بهترین گزینه ها برای نمایش این شخصیت ها هستند. فیلم “سولو” ، سریال انیمیشنی جدید جنگ ستارگان که پس از “ربلز” پخش خواهد شد. و همینطور سه گانه جدید رایان جانسون که به تازگی اعلام شده داستان آن صد ها سال قبل از “تهدید شبح” خواهد بود. همه این موارد پتاسیل بالایی برای حضور شخصیتهایی که در کمیک و بازیهای ویدئویی جنگ ستارگان وجود داشته اند را دارند.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *