احتمال حضور جان سینا در فیلم Duke Nukem

جان سینا شخصیت معروف و محبوب کشتی کج احتمالا در فیلم Duke Nukem ایفای نقش خواهد کرد. طبق اظهارات هالیوود ریپورتر جان سینا در حال مذاکره برای بازی در این فیلم میباشد. وی قرار است نقش این شخصیت افسانه ای دنیای بازیهای کامپیوتری را ایفا کند. Duke Nukem بدون شک یکی از ماندگارترین آثار دنیای گیم به حساب می آید. طرفداران این بازی نگاه افراطی نسبت به آن دارند. و قطعا فیلم اقتباس شده از آن نیز زیر ذره بین تمام این افراد قرار خواهد گرفت. اما جان سینا (جدا از اینکه استعداد بازیگری ندارد) شخص مناسبی برای این نقش به حساب می آید.

کاریزما این چهره کاملا با خلق خوی Duke Nukem همخوانی دارد. ضمن آنکه حضور شخصیت های کشتی کج در فیلم های اکشن ، چند سالی است که امری طبیعی  شده است. وظیفه ساخت فیلم Duke Nukem  به عهده کمپانی پارامونت است که در ساخت آن با استدیو مایکل بی یعنی پلاتینیوم دونز همکاری خواهد کرد. این استدیو وظیفه ساخت فیلمهای کم بودجه ای مثل ، ویجا و purge را به عهده داشته است. همچنین میتوان از بازسازی فیلم کابوس خیابان الم و جمعه سیزدهم در رزومه این استدیو نام برد. اینطور که به نظر میرسد فیلم Duke Nukem فعلا در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. به طوری که هنوز نویسنده و کارگردانی هم برای فیلم انتخاب نشده است.

جان سینا قبل از اینکه صحبتی راجب حضورش در فیلم مطرح شود، پست جالبی را در فیسبوک منتشر کرده بود.

اجازه ندهید مایکل بی شخصیت مورد علاقه من را نابود کند. ! فیلهایی که از بازیهای کامپیوتری اقتباس میشوند عموما خوب از آب در نمی آیند. من از سال ۱۹۹۵ تا الان Duke Nukem بوده ام و قصدم این است که موضوع ادامه پیدا کند. تا میتوانید این مطلب را بازنشر دهید تا نگذاریم شخصیت مورد علاقه ما نابود شود.

ظاهرا که پست وی کار خودش را کرده. چون احتمال حضور او در فیلم بسیار بالا است.

Duke Nukem برای بار اول در سال ۱۹۹۱ معرفی شد .  از همان زمان تبدیل به یکی از معروف ترین بازیها و شخصیت های دنیای گیم شد. امیدواریم فیلم در حال ساخت آن انتظارات تمای طرفداران این فرانچایز را به خوبی برطرف کند. یا حداقل مثل اکثر فیلمهایی که از بازیها ساخته میشوند سطح پایینی نداشته باشد.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *