لوکاس فیلم و انیمیشن جدید از سری جنگ ستارگان

اینطور که به نظر میرسد سریال انیمیشن “استار وارز:ربلز” به پایان خود نزدیک شده است. لوکاس فیلم ، سال گذشته اعلام کرد فصل چهارم “ربلز” فصل پایانی این سریال خواهد بود. با توجه به اینکه وقایع داستانی سریال به تایم لاین “New Hope” نزدیک و نزدیکتر شده است این موضوع اجتناب ناپذیر است. اجتناب ناپذیر از آن جهت که “ازرا” و “کینان”، جایی در تریلوژی اولیه این فرانچایز نداشتند. اما با این وجود به نظر میرسد لوکاس فیلم در حال تهیه و ساخت یک سریال دیگر بر پایه دنیای جنگ ستارگان است. حتی شایعاتی از پخش سریال جدید در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ مطرح شده است.

شایعات زمانی تشدید شد که لوکاس فیلم در صفحه “linkedin” خود ، اعلام کرد به دنبال کارگردان سریال های اپیزودیک میگردد. متن بدین صورت بود که آنها به دنبال شخصی با توانایی در ساخت سریال انیمیشن اپیزودیک، با توانایی داستان سرایی بالا میخواستند. کسی که بتواند به فیلم نامه روح تازه ای ببخشد و از پس تمامی وظایف ساخت سریال انیمیشن بر آید. احتیاجی به توضیح نیست که لوکاس فیلم همیشه افرادی که خبره اینکار باشند را انتخاب میکند. مصداق جمله قبل یکی از شرایط اصلی جهت فرستادن رزومه برای لوکاس فیلم بود. ” مدرک لیسانس ساخت انیمیشن با سابقه کاری حداقل ۱۰ سال در زمینه تولید و ساخت حرفه ای”

هر دو سریال قبلی لوکاس فیلم یعنی ، “کلون وارز” و “ربلز” موفقیت های چشم گیری را بدست آوردند. این موضوع که استدیو به دنبال ساخت سریال انیمیشن جدید باشد دور از انتظار به نظر نمی آمد. موضوع دیگر آنکه انیمیشن های لوکاس فیلم به مرور زمان بهتر و بهتر شدند و احتمالا با یک کار قوی دیگر روبرو خواهیم بود. و از آنجایی که دیزنی سرمایه گذاری عظیمی در زنده کردن دوباره فرانچایز جنگ ستارگان کرده است، نوید یک سریال قوی را میدهد.

تا بدین جا هیچ اطلاعاتی از داستان یا صداپیشگان احتمالی  این سریال در دست نمیباشد.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *