فصل سوم Ash vs Evil Dead و خطرناکترین دِدایت

بروس کمبل اذعان داشت در فصل سوم Ash VS Evil Dead ، اش با بزرگترین و خطرناکترین دِدایت روبرو خواهد شد. اگر طرفدار این سریال باشد حتما میدانید دِدایت ها انسان ، یا بهتره بگوییم موجودات تسخیر شده ای هستند که در داستان میبینیم. نمای کلی Ash vs Evil Dead یک سریال کلیشه ای با صحنه های خشن بسیار است که در نگاه اول شاید سطح پایین به نظر بیاید. اما Ash vs Evil Dead دقیقا همان چیزی است که باید باشد دقیقا مثل “دِدپول” ، فیلم ابر قهرمانی که شبیه به هیچ یک از بقیه فیلم های آن ژانر نیست. ولی دقیقا همان چیزی است که باید باشد. این موضوع را از این بابت گفتیم که اگر Ash vs Evil Dead را ندیدید و بعد از این مطلب شروع به دیدن آن کردید شوکه نشوید.

اگر داستان Ash را دنبال کرده باشید میدانید که دِدایت ها در قسمت سوم “اویل دِد” به طور کلی نابود شدند. داستان سریال ۲۳ سال پس از وقایع فیلم سوم اتفاق می افتد که Ash در حالت غیر عادی کتاب نکرونومیکان را باز کرده و طلسمی را میخواند. طلسم باعث میشود تا دِدایت ها مجددا بر روی زمین احظار شوند. حال پس از گذشت ۲ فصل سر و کله زدن با این موجودات ، ظاهرا در فصل سوم قرار است Ash با دِدایتی روبرو شود که بر خلاف بقیه واقعا سرش به تنش میارزد. وی در مصاحبه ای با Bloody Disgusting اعلام کرده این دِدایت نزدیک ۲۰ متر قدش است و مادر تمام شیاطین دِدایت به حساب می آید.

سریال Ash vs Evil Dead برای ۵ فصل برنامه ریزی شده است. با توجه خط داستانی فصل سوم، ظاهرا این فصل مکمل فصل ۱ و ۲ خواهد بود وAsh نهایتا با قویترین شیطان دِدایت روبرو میشود. با این حساب باید منتظر خط داستانی جدیدی در فصل ۴ و ۵ سریال باشیم چون ظاهرا در پایان فصل سوم Ash برای همیشه کتاب نکرونومیکان را خواهد بست. باید دید ادامه داستان این پیرمرد دوست داشتنی با آره و شاتگان معروفش ما را به کدام سمت خواهد برد.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *