شخصیت های دنیای ایکس من که نیاز به فیلم اختصاصی دارند

حال که صحبت از ساخت فیلم اختصاصی “کیتی پراید” است به نظر میرسد “فاکس” قصد ندارد از ساختن فیلم برای شخصیت های جدید ایکس من دست بکشد.

علی رقم این که در دو دهه اخیر دنیای ایکس من روی تیم اصلی و خصوصا شخصیت مورد علاقه ی همه یعنی “ولورین” زوم کرده بود در سال ۲۰۱۶ انتخاب های جدیدی مثل “ددپول” انجام شد.ددپولی که باز هم بخشی از فیلم “ولورین اوریجینز” بود و قطعا بدترین تصویر ممکن از این شخصیت در فیلم مورد نظر نمایش داده شده بود!

اما فیلم اختصاصی ددپول یک موفقیت بزرگ بود.فیلمی که سالها طرفداران این شخصیت قصد داشتند با هزینه شخصی بسازند. فیلمی که شاید اگر خود “رایان رینولدز” سختکوشانه به فکر ساخته شدنش نبود,هیچگاه ساخته نمیشد.حالا با موفقیت ددپول نگاهی میکنیم به شخصیت هایی که میتوان برای آنها فیلم اختصاصی شخصیتشان را متصور بود :

استورم :
شخصیتی که از ابتدای ایکس من همیشه در کنار تیم حضور داشت. طرفداران هیچگاه از انتخاب “هالی بری” برای این نقش راضی نبودند.خصوصا که ریشه های آفریقایی این شخصیت و لهجه او در نسخه سینمایی در نظر گرفته نشده است. اما شاید فیلم اختصاصی این شخصیت این نقیصه ها را جبران کند.

مگنیتو :
چه کسی بهتر از مگنیتو؟؟؟ بازی خارق العاده “یان مک کلن” و “مایکل فاسبندر” قطعا همه را برای دیدن فیلم اختصاصی این شخصیت تهییج کرده است. به صحنه های آغازین “ایکس من فرست کلس” فکر کنید.فیلم اختصاصی مگنیتو خارق العاده خواهد بود.

ایکس-۲۳:‌‌
بعد تماشای “لوگن” همگی میدانیم که تنها کسی که شاید جای او را در دنیای ایکس من پر کند کلون او یعنی ایکس-۲۳ است. اما آیا “جیمز منگلد” کارگردان لوگن ریسک ساختن فیلم اختصاصی این شخصیت را خواهد کرد؟

کوییک سیلور:
تا قبل از فیلم “روزهای آینده از گذشته” کسی زیاد شخصیت کوییک سیلور را در دنیای ایکس من جدی نمیگرفت. در دنیای مارول هم شخصیت او کوتاه و مختصر نشان داده شد. اما حتما صحنه اسلو موشن فیلم ذکر شده را در یاد دارید؟؟ فوق العاده نیست که فیلمی اختصاصی از خود کوییک سیلور داشته باشیم؟

میستیک:
درست مانند استورم او هم از هسته های تشکیل دهنده ایکس من است.شاید خیلی جای مانور برای این شخصیت وجود نداشته باشد. چون در اکثر فیلمهای ساخته شده جزو شخصیت های اصلی بوده است. اما قطعا دیدن فیلم این شخصیت با بازی “جنیفر لاورنس” هیجان انگیز خواهد بود

روگ :
روگ در بسیاری از فیلمهای اخیر ایکس من غایب بوده است. کاراکتر او هنوز هم جای پرداخت دارد. شاید ریشه های این شخصیت در سه فیلم اصلی به تصویر کشیده شده باشد.اما مدت هاست از او در دنیای ایکس من خبری نیست.شاید او را در فیلم اختصاصی “گمبیت” ببینیم

کیبل‌ :
این مورد آخری کمی دور از ذهن به نظر میرسد.با توجه به اکران قسمت دوم ددپول و حضور کیبل به عنوان شخصیت منفی اصلی شاید به این زودی ها نباید منتظر فیلم اختصاصی یکی از هیجان انگیز ترین شخصیت های منفی ایکس من باشیم.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *