سرویس استریم دیزنی شامل تعدادی پروژه جنگ ستارگان

چندین پروژه جنگ ستارگان برای سرویس استریم استند-الون دیزنی، در نظر گرفته شده است. باب ایگر مدیر عامل دیزنی ضمن تصریح این خبر اعلام کرد چند پروژه دیگر نیز در حال ساخت هستند. به تازگی اعلام شد نویسندگان بازی تاج و تخت با تیم جنگ ستارگان همکاری خواهند کرد. ایگر اینطور توضیح داد که دیوید بینف و دی بی وایس علاقه ای به ساخت سریال تلویزیونی از جنگ ستارگان نداشتند. بلکه قصد آنها تولید فیلم های مختلف تلویزیونی درباره داستان این فرانچایز بود. که با توجه به دنیای عظیم جنگ ستارگان این موضوع عملی شدنی است.

با توجه به صحبت های ایگر احتمالا شاهد اسپین آف های زیادی از جنگ ستارگان خواهیم بود. و این اسپین آف ها جدا از فیلم های با عنوان “داستانی از جنگ ستارگان” خواهند بود. با توجه به داستان وسیع این فرانچایز ، احتمالا سیاست دیزنی در رابطه با این فرانچایز هم تغییر خواهد کرد. و احتمالا اسپین آف این فرانچایز را به جای سینما میبایست از سرویس استریم دنبال کنیم. طرفداران تشنه ی دیدن هرچه بیشتر فیلم و سریال راجب به جنگ ستارگان هستند. دیزنی هم این موضوع را به خوبی فهمیده و سرمایه گذاری بزرگی روی آن کرده است. اولین قدم آن استخدام نویسندگان بازی تاج و تخت بوده. ضمن آنکه با اینکار دیزنی میتواند سالی بیشتر از یک فیلم با محوریت جنگ ستارگان را عرضه کند.

هنوز اطلاعاتی راجب اینکه این پروژه ها به صورت انیمیشن هستند، یا لایو اکشن منتشر نشده است. اما اینطور که به نظر میرسد دیزنی هر دو مورد را در دستور کار دارد. همچنین پروژه جایگزین انیمیشن “ربلز” که خبر ساخت آن چندی پیش منتشر شد. گواه این موضوع است که دیزنی قصد ندارد سری انیمیشنی جنگ ستارگان به دست فراموشی بسپارد. با راه افتادن سیستم استریم ، دیزنی قادر خواهد بود تا تمامی این موارد را جامه عمل بپوشاند. این سیستم در اواخر سال ۲۰۱۹ راه اندازی خواهد شد. هنوز مبلغ اشتراک ماهیانه آن مشخص نشده است. اما ظاهرا این سیستم مبلغ کمتری نسبت به نتفلیکس را برای اشتراک قرار خواهد داد. برای نتفلیکس باید ماهیانه ۱۱ دلار پرداخت کرد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *