ون دیزل در نقش بلاد شات به چه شکلی خواهد بود؟

با انتشار خبر اینکه ون دیزل در حال مذاکره برای نقش بلاد شات است,گمانه زنی ها برای اینکه او چطور به تصویر کشیده خواهد شد نیز شروع شده. ستاره فیلمهای “سریع و خشمگین” و “محافظین کهکشان” اولین کسی نیست که به این نقش پیشنهاد شده.قبل از او صحبت از ایفای نقش “اسکار آیزاک” و “جرد لتو” نیز در میان بود.ولی دیزل به نظر شانس زیادی برای کسب این نقش دارد.

سونی سالهاست که تصمیم دارد این شخصیت را از روی کاغذ کتابهای کامیک بوک به پرده سینما ها بیاورد.اولین بار در سال ۲۰۱۵ بود که زمزمه هایی برای ساخت فیلمی از شخصیت بلاد شات که یک ابر سرباز مبتلا به فراموشی است,شنیده شد.”دیوید لیت” و “چاد استاهلسکی” که با هم جان ویک را ساخته بودند, اسمشان شنیده میشد.

شخصیت بلاد شات در کامیک ها به شکل منحصر به فردی به تصویر کشیده شده است. پوست تیره,موهای مشکی,چشمهای براق و لباسی به رنگ قرمز و سیاه.دیزل برای این نقش ایده آل به نظر میرسد. نکته جالب دیگر این است که “اریک هیسرر” در حال نوشتن متنی برای یک فیلم “رده آر” از کمیک بوک هاست. که البته این موضوع قطعا مدیون موفقیت فیلمهایی نظیر “ددپول” و “لوگان” است.

با اینکه همه از اعلام بعضی بازیگران برای فیلم هیجان زده هستند ولی هنوز هیچ نقشی به صورت رسمی به هیچ بازیگری واگذار نشده است.

تا زمانی که این اتفاق بیوفتد شاید نباید زیاد دلخوش باشیم.به هر حال سونی سالهاست صحبت از ساخت فیلمهایی از این قبیل میکند اما در نهایت هیچ اتفاقی را رقم نمیزند. فیلم بلاد شات هنوز تایم مشخصی برای انتشار ندارد.پس اگر هم دیزل نقش را بپذیرد برای دیدن او در فیلم مدت زیادی را باید صبر کنیم.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *