ربات مرد عنکبوتی و صدای جدید این اسباب بازی از شرکت sphero

سه‌شنبه 17 تیر , 1399

ربات مرد عنکبوتی روی میز نشسته است. او داستان طولانی را تعریف میکند و من دارم به او گوش میدهم و برخی اوقات با یکدیگر صحبت میکنیم. اوقات خوبی با یکدیگر داریم. sphero، یک کمپانی است که ربات و ریموت کنترل اسباب بازی‌ها را میسازد. مرد عنکبوتی مثل قبل نیست. او اکنون یک عروسک مجهز به صدا است و اساسا مانند وینیل های بزرگی است که اندام های آن تکان میخورد. مرد عنکبوتی که میتواند حرف بزند و گوش دهد.

ربات اسباب بازی مرد عنکبوتی

به گفته ی کمپانی sphero، این اسباب بازی شامل ۱۰۰ صوت با ارزش از کتاب های کامیک است. طراحی این ربات مرد عنکبوتی با مارول و دیزنی بوده و همچنین شامل محتوا و عبارات اورجینالی است که مختص به این اسباب بازی نوشته شده است. مرد عنکبوتی مانند یک اشکن فیگوری است که سرگرمی های زیادی دارد. قیمت آن ۱۵۰ دلار است و این قیمت گذاری بیشتر برای بزرگسالان است تا بچه ها.
sphero چندین محصول مشترک با دیزنی داشته است از جنگ ستارگان bb-8 تا ماشین مک کویین کاملا متحرک امسال.
مرد عنکبوتی بر پایه اندروید ساخته شده است اما خود این اسباب بازی نرم افزاری دارد که میتوان آن را به ios و یا اندروید متصل کرد و یا میتوان آن را به خودی خود به کار گرفت.
این نرم افزار و اسباب بازی هیچ گونه اطلاعاتی را در فضای ابری به اشتراک نمیگذارد. و همچنین بنا به ادعا sphero، ربات مرد عنکبوتی و یا نرم افزار دارای گواهی نامه امنیتی از applitrust است. به این ترتیب این اسباب بازی بسیار جاه طلبانه تر نسبت به گوگل و آمازون به نظر میرسد.

sphero، اسباب بازی جدید مرد عنکبوتی

قابلیت های ربات مرد عنکبوتی

در حال حاضر کارهایی که  بازی انجام میدهد محدود و کند است و ممکن است در آینده بهتر و بیشتر بشود. در حال حاضر ، این ربات میتواند داستان بگوید و مکالماتی را طبق متنی که برای آن تعبیه شده است بگوید.

ربات مرد عنکبوتی میتواند به چندین پیام صوتی پاسخ بدهد، برای این کار ابتدا باید لوگو مرد عنکبوتی که در وسط اسباب بازی است را فشار دهید با این کار تشخیص میدهد که برای شما داستانی بگوید، جوک تعریف کند و یا زمانی را برای زنگ زدن برای شما تنظیم کند. همچنین در طی داستان، گزینه های پیشرفته ای وجود دارد، مانند اینکه میتوان تصمیماتی را گرفت و به سوالاتی که مرد عنکبوتی میپرسد پاسخ داد.  من با این ربات صحبت کردم و از آن لذت بردم، همچنین فرزندم نیز بسیار آن را دوست داشت.
اپی وجود دارد که میتواند مرد عنکبوتی را کنترل کند ، یا میتوان اسباب بازی به خودی خود کار کند.
اپ گزینه های بیشتر را در دسترس قرار میدهد و میتواند محتویات جدید را با آن هماهنگ کند.
سنسور های حرکتی موجود در آن میتواند زمانی که آن را تکان میدهید و یا پرتاب میکنید واکنش نشان دهد.- زمانی که آن را بر روی سرش گذاشتم  و یا پرتاب کردن واکنش نشان داد.
ربات های دیگر sphero هنوز به میکروفن مجهز نیستند اما به زودی میتوانند به این فناوری مجهز شده و مانند ربات مرد عنکبوتی شوند. اسپیدی به هیچ وجه حرکت نمیکند اما عملکرد صوتی با کیفیت بالا، جلوه های صوتی جذابی دارد و چشم های نورانی و درخشان آن نیز به خودی خود جذابیت خاصی را دارد.
بین ماشین های واقع گرایانه ی sphero و ربات مرد عنکبوتی، به نظر میرسد که این کمپانی شخصا زمان بیشتری را صرف ساخت آن کرده است. به نظر شما این مورد چه معنایی میتواند برای محصول و کار بعدی این کمپانی داشته باشد؟
و چه زمانی میتوانیم شاهد مرد عنکبوتی باشیم که از دیوار بالا برود؟

مشخصات ربات مرد عنکبوتی:

  • دو ساعت استفاده هنگام شارژ کامل
  • متصل شدن به ios و اندروید به وسیله ی itune/google play/ google play app
  • میکروفن، اسپیکر، شتاب سنج( وقتی اورا پرتاب میکنید فریاد میزند)
  • شارژر میکرو usb( آهنگ از طریق آن پخش نمیشود)
  • متصل شدن به وسیله بلوتوث( اهنک پخش نمیشود)
  • داستان، ۲۵ ماموریت، ۱۵ بازی، ۱۰۰ جوک
  • چشمان lcd درخشان(گاهی اوقات اسرار آمیز هستند)

منبع: www.cnet.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *