گلادیاتور دو

سه‌شنبه 17 تیر , 1399

گلادیاتور دو برای ریدلی اسکات هنوز اولویت است. داگلاس ویک، تهیه کننده گلادیاتور می گوید که همه، از جمله ریدلی اسکات تهیه کننده فیلم، هنوز هم gladiator دو را دنبال می کنند. تا زمانی که بتواند مطابق با داستان کلاسیک اصلی فیلم باشد.

ایده ساخت گلادیاتور دو

ویک در مورد دنباله احتمالی گلادیاتور دو می‌گوید: “بله ، ما در حال کار بر روی گلادیاتور دو هستیم ، و فقط قول داده ایم که فقط اگر چیزی را روی کاغذ بدست آوریم، به آن عمل خواهیم کرد. ما به اولین فیلم بسیار احترام می گذاریم که هیچ کاری بدبینانه انجام نشود. ایده گلادیاتور دو تقریباً از روزی که فیلم اصلی اکران شد، در حال حرکت و شکل گرفته است. در یک زمان اسکات، که کارگردانی جایزه اسکار این فیلم کلاسیک را بر عهده داشت، حتی با این ایده که راسل کرو را بازگرداند اما در نقش دیگری از زمان مرگ ماکسیموس کرو در پایان فیلم اصلی، بازی کند. این آشکارا اتفاق نیفتاد (خوشبختانه). اما ظاهراً فیلم با اسکات متصل و هنوز در حال توسعه است.

ویک می گوید: اگر قرار به ساخت نسخه دو فیلم باشد این کار کاملاً با ریدلی انجام می شود. هیچ گلادیاتور دو بدون ریدلی وجود ندارد.

این اولین خبری است که ما از زمان اسکات و ویک در سال ۲۰۱۸ در مورد پروژه Paramount Pictures می شنویم. در گزارش اصلی در مورد گلادیاتور دو ذکر شده است که دنباله این فیلم به لوسیوس، پسر شخصیت کونی نیلسن، لوسیلا از فیلم اصلی اسکات متمرکز خواهد شد. لوسیوس خواهرزاده کالودوس خواکین ققنوس است. رهبر رومی که توسط ماکسیموس راسل کرو کشته شد. شخصیت کرو در پایان فیلم اول درگذشت و در ادامه سریال محرک نخواهد بود، اما حضور ماکسیموس به عنوان یک چهره الهام بخش برای لوسیوس خواهد شد.

gladiator اصلی در سال ۱۹۹۰ میلادی ساخته شد. تولید گلادیاتور دو در ابتدا قرار بود خیلی سریع اتفاق بیفتد اما اسکات در اولین سریال تلویزیونی خود، درام TNT “مطرح شده توسط گرگها” کار کرد که باعث تعویق در ساخت آن شد. دنباله “گلادیاتور” اولین پروژه برجسته وی پس از این کار تلویزیونی است.

gladiator در ۵ مه ۲۰۰۰ اکران شد و یک مسئله بسیار حساس در گیشه شده بود. این فیلم بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و برای ۱۱ اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین تصویر و بهترین بازیگر زن (کرو) شد. دنباله فیلم در حال شکل گیری در Paramount است، که در آن کریگ فیلمنامه نویس به کار در “Top Gun: Maverick” تام کروز کمک کرد. اعتبار دیگر کریگ شامل فیلم های درام “شهر” ، بن افلک “۱۲ شهره” و دو قسمت “بازیهای گرسنگی: مسخره” است.

گلادیاتور

گلادیاتور دو دنباله فیلم اصلی است. البته دنبال کردن یک فیلم اصلی محبوب با دنباله میراث قبلی آن دو دهه بعد به یک اتفاق عادی تبدیل می شود. با این وجود، این تصویر اول به طرز باورنکردنی پیر شده است زیرا تقریباً همه چیز دوباره باید کار شود. ویک عملکرد نهایی الیور رید را در این فیلم به عنوان گلادیاتور Proximo به عنوان “گرفتن نور در یک بطری” توصیف کرده ایست.

منبع: www.indiewire.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *