حذف تصویر مرد آهنی در Avengers

پنج‌شنبه 19 تیر , 1399

ساختن یک فیلم سینمایی Universal Marvel یک روند تکراری است، بنابراین بسیاری از مطالب به کف اتاق تدوین ختم می شود. Avengers و مرد آهنی نیز از این قاعده مستثنی نبود. همانطور که کریستوفر مارکوس و فیلمنامه نویسان فیلمنامه از طریق سایت CNET ComicBook.com  و عکس پشت صحنه حذف تصویری که از زره پوش مرد آهنی تونی استارک استفاده می کرد را، افشا کردند. لحظه ای که ما در فیلم Avengers ندیدیم. دنیای سینمایی مارول (به انگلیسی: Marvel Cinematic Universe) یک دنیای داستانی است که محور مجموعه فیلم‌هایی ابرقهرمانی می‌باشد که بر پایه شخصیت‌های کمیک‌های مارول کامیکس ساخته می‌شوند. مرد آهنی هم در این دسته قرار میگیرد. این مجموعه شامل انتشار کمیک‌ها، فیلم‌های کوتاه و سریال‌های تلویزیونی نیز است. این دنیای مشترک، شبیه دنیای مشترک مارول در کمیک‌ها، با تقاطع داستانی فیلم‌ها، بازیگران و دست‌اندرکاران مشترک شکل گرفته‌است.

حذف تصویر مرد آهنی در فیلم Avengers

این تصویر از نسخه جایگزین تونی (رابرت داونی جونیور) نجات غریب (Benedict Cumberbatch) از Ebony Maw (تام واژان-لاورل) گرفته شده است.  بنابراین ، نسخه های دیگری از Avengers  وجود داشت  .نویسندگان در یک توییت گفتند. تصویر پیوست شده بندیکت کامبربچ را که لباس شخصی مرد آهنی را پوشیده است نشان می دهد که رابرت داونی جونیور در کنار او ایستاده است.

صحنه مورد نظر صحنه ای بود که در آن مرد عنکبوتی و مرد آهنی سعی می کردند پزشک استریگ را از کشتی Ebony Maw نجات دهند. این هنر مفهومی را که قبلاً منتشر شده بود، نشان می دهد که مرد آهنی با شرورهای مرد جنگیده و لباس مردانه را پوشیده است ، در حالی که تونی استارک لباس های دکتر را پوشید. کارگردانان جو و آنتونی روسو به این عکس العمل واکنش نشان دادند و نوشتند: “بهترین فیلمی که ساخته شده Avengers است… فکر می کنم .

در ماه فوریه ، Phil Saunders ، هنرمند توسعه تصویری Marvel Studios ،  مفهوم بیشتری از این صحنه‌ای که مرد آهنی در آن حذف شده  را در اینستاگرام خود بارگذاری کرده بود. Avengers  در حال حاضر برای پخش در Netflix در ایالات متحده در صف نمایش است و در تاریخ ۲۵ ژوئن به سرویس پخش جریانی Disney Plus اضافه خواهد شد. تعجب نکنید که آیا مفهوم دکتر استرانگر مرد آهنی در آینده بازنگری می شود ، شاید در آینده مارول چه می شود اگر …؟ سری انیمیشن ، که به بررسی زمانهای جایگزین MCU می پردازد.

ironman-avengers

فیلم بعدی Sorcerer Supreme ، Doctor Strange in Multiverse of Madness به کارگردانی سام رئیمی خواهد بود و قرار است در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ ، بعد از دیزنی به دلیل تاخیر بسیاری از فیلم های مارول آینده خود به دلیل تعطیلات و قرنطینه های COVID-19

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *