عدم حضور دردویل در تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home

یکشنبه 14 شهریور , 1400

شایعات زیادی به حضور شخصیت دردویل با بازی چارلی کاکس (Charlie Cox) در فیلم Spider-Man: No Way Home اشاره دارند، اما به نظر می‌رسد که این موضوع حقیقت ندارند.

عدم حضور دردویل در تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home

پیش از اکران فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در سینماها آی‌مکس، ورژن کمی طولانی‌تر از تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home نمایش داده می‌شود. از آنجایی که در سینماها آی‌مکس فضای بیشتری روی اسکرین وجود دارد، تماشا کنندگان می‌توانند بهتر قیافه مرد مرموز حاضر در اداره پلیس را ببینند. فرضیه خیلی از طرفداران این بود که این مرد مرموز مت مرداک یا همان دردویل است، اما این موضوع حقیقت ندارد.

فردی که در ادامه پلیس فایل‌ها را روی زمین پخش می‌کند، پلیسی است که در ابتدای تریلر در حال سوال کردن از پیتر پارکر بود. متاسفانه خبری از دردویل و چارلی کاکس نیست. یکی از بینندگان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings با انتشار پستی در توییتر این موضوع را به اطلاع همه رسانده است.

البته خود چارلی کاکس هم چند روز پیش در مصاحبه‌ای با سایت comicbook گفته بود که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور ندارد و این فرد مرموز نیست. با این وجود بازهم طرفداران حرف او را باور نکرده و گمان می‌کردند که او نمی‌خواهد مانع غافلگیری بینندگان شود.

داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که هویت واقعی اسپایدرمن لو رفته و پیتر پارکر به دیدن «دکتر استرنج» و «وونگ» می‌رود تا از آن‌ها برای پاک کردن هویت واقعی خود کمک بگیرد. دکتر استرنج موافقت می‌کند تا به پیتر کمک کند اما مشکلاتی رخ می‌دهد که آن‌ها را با خطرات مولتی‌ورس مواجه می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا طرفداران شاهد بازگشت آلفرد مولینا در نقش دکتر اختاپوس و بقیه ویلن‌های شناخته‌شده مثل الکترو و گرین گابلین باشند.

Spider-Man: No Way Home توسط جان واتس کارگردانی می‌شود و یکی از مهم‌ترین فیلم‌ها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. بازیگران نظیر تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، ماریسا تومی (Marisa Tomei)، تونی رولوری (Tony Revolori)، جیکوب باتالون (Jacob Batalon) و جیمی فاکس (Jamie Foxx) به ایفای نقش در آن می‌پردازند.

فیلم سینمایی Spider-Man: No Way Home در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ماه) اکران خواهد شد.

منبع: comicbook

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *