عقب افتادن اکران فیلم Black Widow به خاطر ویروس کرونا

چهارشنبه 28 اسفند , 1398

ویروس کرونا نه تنها فیلمبرداری و تولید یک سری فیلم‌ها را متوقف کرده است، بلکه اکران فیلم‌ها را هم تحت تاثیر قرار داده است. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اکران فیلم Black Widow (بیوه سیاه) عقب افتاده و معلوم نیست والت دیزنی چه تاریخی برای اکرانش در نظر بگیرد.

ویروس کرونا و عقب انداختن اکرام فیلم‌ هایی مثل Black Widow و Mulan

طبق تریلر جدید و نهایی فیلم Black Widow (بلک ویدو) که دوشنبه هفته گذشته توسط مارول استودیو منتشر شد تاریخ اکران این فیلم همچنان بدون تغییر (۱ می ۲۰۲۰ یا ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) بود. اما حالا با پیشروی این ویروس والت دیزنی عقب کشیده است و نمی‌خواهد ریسک کند. همانطور که گفتیم این شرکت هنوز تاریخ جدیدی برای اکران اعلام نکرده است. ولی به نفع این فیلم و همه فیلم‌هایی که اکران‌شان متوقف شده است که تاریخ اکران‌شان را زمانی بگذارند که مردم بتوانند برای تماشای‌شان از خانه‌های خود بیرون بیایند!

از دیگر فیلم های والت دیزنی که اکران آن‌ها عقب انداخته شده و هنوز هم تاریخ اکران‌شان مشخص نیست می‌توان به فیلم Mulan (مولان)، فیلم The New Mutants (میوتنت های جدید) و فیلم Antlers (انتلرز) اشاره کرد.

فیلم بیوه سیاه فیلمی است که هنوز بودجه ساختش برای همه مجهول است. اما با توجه به دیگر فیلم‌ های مارول انتظار می‌رود بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار برای ساخت این فیلم هزینه شده باشد. با توجه به اینکه این فیلم قرار است در بازار بین‌المللی عرضه شود برای این تاخیر باید به آن حق داد. ولی مارول استودیو بهای این تاخیر را می‌پردازد. به هر حال باید برای این عقب‌افتادگی‌ها خوشحال بود. چون ممکن بود بلایی که یک بار سر انیمیشن Onward (به پیش) آمد مجددا سر بیوه سیاه بیاید.

از فیلم های دیگری از کمپانی‌های دیگر که اکران‌شان عقب افتاده است می‌توان به فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشن ۹)، فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم)، فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)، فیلم The Lovebirds (پرنده‌های عشق) و فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway (پیتر خرگوشه ۲: فراری) اشاره کرد.

گفته می‌شود که سینماهای آمریکا باز هستند. البته سینماهای شهر نیویورک و شهر لس آنجلس تعطیل شده‌اند چون این دو شهر بیش از دیگر شهرها در معرض خطر بودند. سینماهای چین، ژاپن و ایتالیا هم تعطیل شده‌اند.

بازیگران و عوامل فیلم بیوه سیاه + تصاویر جدید

در فیلم بیوه سیاه ستارگانی چون اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون به ایفای نقش می‌پردازند و کیت شورتلند هم آن را کارگردانی کرده است.

مجله امپایر و EW هم در آخرین شماره‌اش تصاویری از این فیلم منتشر کرده که در میان‌شان می‌شد یک تصویر تبلیغاتی از تسک مستر هم دید. شما می‌توانید این تصاویر را اینجا مشاهده کنید:

منبع: variety.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *