تعطیلی فیلمبرداری فصل دوم سریال The Witcher و سریال ارباب حلقه ها

سه‌شنبه 27 اسفند , 1398

این روزها انگار خبری جز لغو فیلمبرداری فیلم ها و سریال های مختلف نمی‌شود پیدا کرد! در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون گویا فیلمبرداری سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه ها) در کشور نیوزیلند متوقف شده است. همچنین فیلمبرداری فصل دوم سریال The Witcher (ویچر) هم به گفته نتفلیکس در بریتانیا متوقف شده است. هیچ هم معلوم نیست مراحل تولید و فیلمبرداری این دو سریال کی می‌خواهد شروع شود. همه چیز به پیشروی ویروس کرونا بستگی دارد.

حال و احوال سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه ها) و فصل دوم سریال The Witcher

به نقل از RedanianIntelligence فیلمبرداری فصل دوم سریال ویچر برای دو هفته متوقف شده است و این توقف می‌تواند بیشتر هم ادامه پیدا کند. پیش از نتفلیکس مراحل تولید و فیلمبرداری تمام سریال‌هایش در آمریکا و کانادا را متوقف کرده بود که این توقف شامل حال فصل چهارم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) هم شد.

در فصل دوم سریال The Witcher بازیگرانی چون هنری کویل در نقش گرالت ریویا، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، کریستوفر هیویو، ثو ارستد راسموسن، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون و یاسین عطور به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال The Witcher و سریال ارباب حلقه ها

TheNewZealandHerald هم خبر از توقف فیلمبرداری سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه ها) در آوکلند غربی برای دو هفته داده است. توقف این سریال هم می‌تواند تا رسیدن به یک وضعیت پایدار ادامه‌دار باشد چون حتی عوامل نزدیک به پروژه می‌گویند که دقیقا زمان از سر گرفتن تولید سریال مشخص نیست.

در سریال ارباب حلقه ها بازیگرانی چون رابرت آرمایو، مورفید کلارک، مارکلا کاونا، جوزف ماورل، مکس بالدری، اما هوروت، تام باج، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز کوردووا، تایرو موهافیدین، سوفیا نامویت، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت و چارلی ویکرز به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری و تولید چندین سریال دنیای سینمایی مارول که برای دیزنی پلاس تولید می‌شدند هم فعلا متوقف شده است. اگر خاطرتان باشد قبلا از توقف سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر)، سریال Loki (لوکی) و سریال WandaVision (واندا ویژن) گفته بودیم.

اینکه این تعطیلی‌ها چه بر سر تولید سریال‌ها می‌آورد هیچ معلوم نیست. اینکه زمان انتشار این سریال‌ها عقب بیفتد هم همینطور. فعلا که حرفی در این باره زده نشده است. نظر شما در این باره چیست؟ به نظرتان این وضعیت قرار است تا کی ادامه پیدا کند؟

منبع: www.techradar.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *