توقف فیلمبرداری فیلم The Batman به خاطر ویروس کرونا

دوشنبه 26 اسفند , 1398

بالاخره برادران وارنر هم نظرشان را عوض کردند و تصمیم گرفتند فیلمبرداری فیلم The Batman را برای دو هفته تعطیل کنند. فیلمی که ماه گذشته مراحل فیلمبرداری‌اش شروع شد و هفته گذشته هم مت ریوز یک ویدئوی آزمایشی از رابرت پتینسون در نقش بتمن منتشر کرد. مت ریوز نویسنده و کارگردان فیلم بتمن است و پس از انتشار این فیلم آزمایشی با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است. چون ظاهر بتمن در این نسخه با ظاهر بتمن در نسخه‌های دیگر تفاوت‌هایی دارد. حالا بیایید از جزییات بیشتری که درباره فیلم The Batman وجود دارد باخبر شویم.

فیلمبرداری فیلم The Batman و دیگر کارهای شرکت برادران وارنر

همانطور که گفتیم شیوع گسترده ویروس کرونا ساخت چند فیلم و سریال را به تعویق انداخته است. در این میان کمپانی برادران وارنر فیلمبرداری تمام فیلم‌هایش را ادامه می‌‌داد و همین کارش باعث شد تا بسیار به این شرکت انتقاد داشته باشند. اما چیزی نگذشت که این کمپانی هم مجبور به عقب‌نشینی شد و بیانیه‌ای منتشر کرد که درش از تعطیلی دو هفته‌ای فیلم بتمن خبر داده است و گفته است که از شنبه فیلمبرداری این فیلم متوقف می‌شود. البته اگر ویروس کرونا همچنان گسترش پیدا کند تعطیلی این فیلم می‌تواند ادامه‌دار باشد و تولید دیگر فیلم‌های شرکت برادران وارنر هم متوقف شود. این شرکت همین الان هم به جز فیلم بتمن، تولید چند لایواکشن مثل فیلم Red Notice (اعلان قرمز)، فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) و فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) را متوقف کرده است.

توقف فیلمبرداری فیلم The Batman

اما فیلمبرداری فیلم جدید The Matrix (ماتریکس) در شهر سن فرانسیسکو و فیلم King Richard (پادشاه ریچارد) در شهر لس آنجلس هنوز متوقف نشده است و حتی مراحل فیلمبرداری یک فیلم دیگر از این شرکت به نام Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت انگیز ۳) قرار است از دوشنبه در لندن شروع شود. امیدواریم که وضعیت این پروژه‌ها هم تغییر کند. چون که می‌گویند استودیو دارد وضعیت را مدام رصد می‌کند.

بازیگرانی که در فیلم The Batman به ایفای نقش پرداخته‌اند رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، جیمی لاوسون و گیل پرز آبراهام هستند. این فیلم هیجان انگیز قرار است ۴ تیر ۱۴۰۰ (۲۵ ژوئن ۲۰۲۱) اکران شود. نظر شما درباره رویکرد کمپانی برادران وارنر چیست؟

منبع: www.hollywoodreporter.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *