فروش بازی Godzilla vs. Kong به ۱۰۰ میلیون رسید

دوشنبه 31 خرداد , 1400

فروش فیلم گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs. Kong) سرانجام توانست با رسیدن به نقطه عطف در ایالات متحده، به مرز ۱۰۰ میلیون دلار برسد.

فروش بازی Godzilla vs. Kong به 100 میلیون رسید

فیلم محصول برادران وارنر و لجندری پیکچرز اوایل ماه آوریل در سینماها و شبکه HBO Max اکران شد و در پایان هفته توانست ۳۲ میلیون دلار درآمد داشته باشد. فیلم در ادامه نیز قدرتمند ظاهر شد و به سرعت توانست بلیت‌های فروخته شده خود را به حدود ۹۸ میلیون دلار برساند. اکنون پس از گذشت دوازده هفته از زمان اکران فیلم، تعداد فروش داخلی آن به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است.

فیلم گودزیلا علیه کونگ دومین فیلم پس از دوران کرونا محسوب می‌شود که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است. رتبه اول به فیلم A Quiet Place Part II از استودیو پارامونت تعلق دارد. این فیلم به کارگردانی «جان کرازینسکی» و بازی «امیلی بلانت» تاکنون ۱۲۵ میلیون دلار درآمد در گیشه داخلی داشته است. برخلاف فیلم گودزیلا علیه کونگ A Quiet Place Part II در حال حاضر فقط اکران سینمایی دارد و پس از گذشت ۴۵ روز در دسترس مشترکان پارامونت پلاس نیز قرار خواهد گرفت.

در گیشه بین‌المللی، فیلم گودزیلا علیه کونگ با فروش ۳۴۲ میلیون دلاری خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در مجموع، این فیلم در سراسر جهان ۴۴۲.۵ میلیون دلار درآمد داشته است. فیلم قبلی این مجموعه با عنوان Godzilla: King of the Monsters و بازی «میلی بابی براون» در زمان‌های پیش از همه گیری ویروس کرونا ۳۸۶ میلیون دلار در جهان فروش کرده بود.

منبع: variety

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *