فروش خیره کننده فیلم No Time to Die

فروش خیره کننده فیلم No Time to Die

بیست و پنجمین فیلم جیمز باند یعنی No Time to Die که توسط کری فوکوناگا کارگردانی شده، هر هفته یک آمار خیره‌کننده در باکس آفیس برجای می‌گذارد. این هفته نوبت به بزرگترین ماموریت ۰۰۷ رسیده بود: تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم دوران پاندمی کرونا.

«زمانی برای مردن نیست» هفته گذشته مرز فروش ۷۰۰ میلیون دلاری را رد کرده بود و می‌دانستیم دیر یا زود نهمین قسمت از فیلم‌های «سریع و خشن» را پشت سر می‌گذارد. طی این هفته، آخرین ماجراجویی دنیل کریگ به مجموع فروش ۷۳۳ میلیونی رسید و با عبور از F9 (با فروش ۷۲۵ میلیونی)، لقب موفق‌ترین فیلم دوران پاندمی را به دست آورد.

 

فروش خیره کننده فیلم No Time to Die

 

No Time to Die در باکس آفیس داخلی ۱۵۴ میلیون و در باکس آفیس بین‌المللی ۵۷۴ میلیون دلار فروش داشته است. به مناسبت این موفقیت بزرگ، دو تن از مدیران MGM طی بیانیه‌ای اعلام کردند:

 ما خیلی هیجان‌زده هستیم که می‌بینیم مخاطبان بالاخره به سالن‌های سینما بازگشته‌اند و از تجربه سینمایی حمایت می‌کنند. پس از تاخیرهای طولانی، واقعا شکرگذار هستیم که «زمانی برای مردن نیست» فیلم‌بازان بسیاری را در سرتاسر دنیا سرگرم کرده است.

بیست و پنجمین فیلم جیمز باند نشان می‌دهد علاقه مخاطبان آنقدر که فکر می‌کردیم نسبت به تجربه سینمایی کم نشده و آن‌ها حاضراند برای تماشای آثار مورد علاقه خود چندین بار پا در سالن سینما بگذارند. No Time to Die از زمان اکران اولیه مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفت تا پایانی شیرین و فراموش نشدنی بر ماجراجویی‌های دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ باشد.

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *