فصل بعدی سریال Stranger Things سال ۲۰۲۲ منتشر می شود

شنبه 16 مرداد , 1400

شبکه نتفلیکس تاریخ پخش فصل چهارم سریال محبوب “Stranger Things” را با پخش یک تیزر کوتاه اعلام کرد، این سریال علمی – تخیلی در سال ۲۰۲۲ پخش خود را از سر خواهد گرفت.

فصل بعدی سریال Stranger Things سال 2022 منتشر می شود

این ویدئو اولین صحنه‌ها از بازگشت قهرمانان اصلی سریال از جمله ایلون و هارپر را به ما نشان می‌دهد که انتظار می‌رود بار دیگر در شرایطی بسیار سخت قرار بگیرند. همچنین می‌توانیم همکاری تیمی مکس ، داستین ، لوکاس ، استیو، نانسی و رابین را  همراه با معرفی شخصیت های جدید سریال ببینیم.

از بازیگران مطرحی که در فصل ۴ به این سریال می‌پیوندند می‌توان به ستاره فیلم ترسناک “کابوس در خیابان الم” ؛ رابرت انگلوند در نقش ویکتور کریل، جیمی کمپل باور در نقش پیتر بالارد، ادواردو فرانکو در نقش آرگایل، جوزف کوئن در نقش ادی مانسون، شرمن آگوستس در نقش سرهنگ دوم سولیوان، میسون دای در نقش جیسون کارور، نیکولا دوریکو در نقش یوری ، تام ولاشیها در نقش دیمیتری، مایلس تروئت در نقش پاتریک، رجینا تینگ چن در نقش خانم کلی، گریس ون دین در نقش کریسی، ستاره سریال ” آنه با یک ئی” ؛ ایمیبث مک‌نالتی اشاره کرد.

سریال “Stranger Things” توسط شورانرهای مجموعه، مت و راس دافر تهیه و تولید شده است. شاون لووی دن کوهن و این پترسون به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در ساخت این سریال مشارکت دارند. فصل‌های یک تا سوم سریال  هم اکنون در شبکه نتفلیکس قابل تماشا هستند.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *