ماه آینده منتظر پخش فصل چهارم سریال Cobra Kai باشید

شنبه 16 مرداد , 1400

فصل چهارم و پر انتظار سریال “Cobra Kai”  از ماه آینده در شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

ماه آینده منتظر پخش فصل چهارم سریال Cobra Kai باشید

در این سریال ، ستارگان فیلم “بچه کاراته‌کار” رالف ماکیو و ویلیام زابکا مجدداً در نقش‌های قبلی خود ظاهر می‌شوند. زمانیکه جانی لارنس (زابکا) آموزشگاه کاراته “کبرا کای” را باز می‌کند، بار دیگر دیگر آتش رقابت را بین خود و دنیل لاروسو (ماکیو) شعله‌ور می‌کند و این رقیبان قدیمی سی سال پس از مسابقات کاراته “آل‌ ولی” در سال ۱۹۸۴ بار دیگر به میدان نبرد باز می‌گردند.

خولو ماریدوئنا در نقش میگوئل دیاز، تنر بوکانان در نقش رابی کین، مری ماوسر در نقش سامانتا لاروسو، پیتون لیست در نقش توری نیکول، کورتنی هنگلر در نقش آماندا لاروسو، ونسا روبیو در نقش کارمن دیاز، جیکوب برتراند در نقش هاک، جیانی دسنز در نقش دمیتری و و مارتین کوو در نقش جان کریس از بازیگران دیگری هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

فصل چهارم سریال “Cobra Kai” به عواقب اتفاقاتی می‌پردازد که در فصل سوم رخ داده است، جایی که جانی لارنس و دنیل لاروسو را سرانجام با یکدیگر متحد می‌شوند  تا جان کریس را در مسابقات کاراته “آل ولی” شکست دهند.

با این حال، هنگامی که آنها تیم جدید خود را ایجاد می‌کنند، کریس از یک دوست قدیمی برای کمک در شکست جانی و دنیل استفاده می‌کند. فصل جدید همچنین شخصیت‌های جدیدی را به سریال اضافه می‌کند از جمله دالاس دوپری یانگ در نقش کنی و اوونا اوبراین در نقش دون.

هیلد، هرویتز و هیدن از استودیو کاونتربلنس تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارد. ، ویلیام زابکا، ویل اسمیت، جیمز لسیتر و کالیب پینکت و سوزان اکینز در همکاری با استودیو تلویزیون سونی پیکچرز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در ساخت این مجموعه مشارکت دارند.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *