دیو باتیستا معتقد بوده که فیلم Knives Out 2 بهتر از نسخه اول است

جمعه 15 مرداد , 1400

دیو باتیستا در اظهارات اخیر خود عنوان کرده است که فیلم Knives Out 2 از نسخه اصلی و پرطرفدار آن نیز بهتر خواهد بود.

دیو باتیستا معتقد بوده که فیلم Knives Out 2 بهتر از نسخه اول است

هم اکنون طرفداران فیلم Knives Out حسابی منتظر دنباله آن هستند. اما بیشتر از طرفداران، به نظر می‌رسد دیو باتیستا نسبت به Knives Out 2 و حضور خود در آن هیجان زده است. به عقیده این بازیگر دنباله فیلم به کارگردانی «رایان جانسون» می‌تواند از نسخه اصلی بهتر باشد.

از نظر دیو باتیستا، این فیلم فرصت دوباره‌ای به او داد تا با «دنیل کریگ» در یک نقش جدید همکاری داشته باشد. او قصد دارد این این فرصت برای پیشرفت بازیگری خود استفاده کند و در مصاحبه خود با مجله People عنوان کرد:

فکر می‌کنم فیلم Knives Out 2 واقعا عالی و از نسخه قبل بهتر باشد. همیشه از گفتن آن ترس داشتم زیرا نمی‌خواهم کسی برداشت نادرست کند، اما واقعا فکر می‌کنم همینطور باشد. شخصیت‌ها بسیار رنگارنگ هستند و بینندگان به خوبی می‌توانند آن‌ها را بررسی کنند. همه خیلی خوب بازی کرده‌اند و فکر می‌کنم شخصیت‌های این فیلم حتی از نسخه اصلی عجیب و غریب‌تر هستند.
حرف‌های دیو باتیستا اظهارات جالب توجهی برای طرفداران Knives Out 2 محسوب می‌شود. رایان جانسون کارگردان فیلم اخیرا پایان فیلم‌برداری آن را اعلام کرده بود و تاکنون اطلاعات چندان زیادی درباره آن منتشر نشده است. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به ادوارد نورتون، کاترین هان و ایثن هاک اشاره کرد.

زمان اکران فیلم Knives Out 2 هنوز مشخص نشده است.

منبع: cinemablend

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *