فصل سوم سریال Pennyworth ساخته می شود

فصل سوم سریال Pennyworth ساخته می شود

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی HBO Max قراردادی را برای نمایش سریال Pennyworth (پنی‌ورث) در پلتفرم خود امضا کرده است. این سریال جنایی-درام که دو فصل اول آن ازطریق شبکه‌ی اپیکس روی آنتن رفت، برای فصل سوم نیز تمدید شده است و در سال ۲۰۲۲ به پلتفرم دیجیتالی وارنرمدیا انتقال می‌یابد. این خبر اندکی پس از گزارش رسانه‌ی ددلاین مبنی‌بر مذاکره‌ی بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر برای انتقال سریال Pennyworth به سرویس استریم خود اعلام شد. این قرارداد شامل دو فصل ابتدایی این پیش‌درآمد نیز می‌شود که در اوایل سال ۲۰۲۲ در شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد و می‌توان به تماشای آن‌ها نشست.

این خبر که شاهد اعلام آن در میان انبوه نمایش‌ها و اخبار هیجان‌انگیز رویداد DC Fandome بودیم، چندان تعجب‌آور نیست؛ زیرا شبکه‌ی کابلی متعلق به شرکت مترو گلدوین مایر در حال اصلاح فهرست برنامه‌های اورجینال دارای فیلم‌نامه‌ی خودش است و پخش سریال Pennyworth پیش از راه‌اندازی شبکه‌ی HBO Max در تاریخ ۷ خرداد ۱۳۹۹ (۲۷ می ۲۰۲۰) آغاز شده بود. سریال پنی‌ورث به دیگر آثار ابرقهرمانی دنیای دی‌سی نظیر Titans (تایتان‌ها)، Doom Patrol (دووم پاترول) و Peacemaker (صلح‌طلب) ملحق می‌شود که در آینده از شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس به نمایش در می‌آید.

 

فصل سوم سریال Pennyworth ساخته می شود

 

سریال Pennyworth داستان آلفرد پنی‌ورث، سرباز سابق سرویس هوایی ویژه بریتانیا را روایت می‌کند که در دهه‌ی ۱۹۶۰ به‌سراغ تأسیس یک شرکت امنیتی در لندن می‌رود و دست همکاری به سوی جوانی ثروتمند با نام توماس وین دراز می‌کند که هنوز پدر بروس وین نشده است. جک بانون، بن الدریج، اِما پیتز، پالوما فیت، رایان فلچر، دوروسی اتکینسون، رامون تیکارام، هریت اسلیتر و سایمون مانیوندا از بازیگران فصل سوم سریال پنی‌ورث هستند. فصل سوم پس از یک پرش زمانی پنج ساله آغاز می‌شود که جنگ داخلی به پایان رسیده و انقلابی فرهنگی با همه‌ی خوبی‌ها و بدی‌هایش جهان را دگرگون ساخته است؛ موردی که آغاز عصر جدیدی از ابرقهرمانان و ابرشرورها را به‌دنبال داشته است.

سریال Pennyworth براساس کاراکترهایی ساخته می‌شود که توسط باب کین و بیل فینگر برای دی‌سی کامیکس خلق شده است. برونو هلر، دنی کنن، جان استیونز و متیو پاتنیک به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فصل سوم سریال پنی‌ورث فعالیت می‌کنند. این سریال درام یک ساعته‌ در استودیوی لیوسدن برادران وارنر واقع در انگلستان تولید می‌شود. هنوز تاریخ پخش فصل سوم سریال Pennyworth از شبکه‌ی HBO Max اعلام نشده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *