فصل پایانی سریال The Marvelous Mrs. Maisel در راه است

فصل پایانی سریال The Marvelous Mrs. Maisel در راه است

پخش فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel با بازی ریچل بروزناهان از روز گذشته از شبکه آمازون با انتشار دو قسمت اول آغاز شد و مابقی قسمت‌ها روزهای جمعه هر پخش خواهند شد که هر هفته شاهد انتشار دو قسمت از این سریال کمدی خواهیم بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال خانم میزل شگفت‌ انگیز به پایان راهش نزدیک شده است. شبکه آمازون اعلام کرد که سریال The Marvelous Mrs. Maisel برای فصل پنجم تمدید شده است.

فصل پنجم خانم میزل شگفت‌انگیز قرار است فصل پایانی این سریال کمدی نیز باشد. هم‌اکنون مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پایانی سریال The Marvelous Mrs. Maisel آغاز شده است. جنیفر سالک، رئیس آمازون استودیو گفت که ایمی شرمن پالادینو و دنیل پالادینو یک زوج خلاق هستند که به‌همراه تیم خود دنیایی شاد، درخشان و منحصربه‌فرد را خلق و ارائه کرده‌اند. سالک گفت: «این سریال برای پرایم ویدیو معنا و مفهوم زیادی دارد و تاثیرات موفقیت آن حتی مدت‌ها پس از پایان سریال احساس خواهد شد.»

 

فصل پایانی سریال The Marvelous Mrs. Maisel در راه است

 

ایمی شرمن پالادینو و دنیل پالادینو وظیفه ساخت سریال The Marvelous Mrs. Maisel را بر عهده دارند و این سریال کمدی تاکنون ۲۰ جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی و بهترین بازیگر زن کمدی را دریافت کرده است. ریچل بروزناهان، مایکل زیگن، الکس بورستین، تونی شالهوب، مارین هینکل، ماتیلدا سیداجز، کوین پولاک، کارولین آرون، جین لینچ، کیلی کارتر، میلو ونتیمیگلیا، کلی بیشاپ، جیسون رالف و جان وارتز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

هنوز تاریخی برای پخش فصل پنجم سریال The Marvelous Mrs. Maisel اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود مانند فصل‌های گذشته (به‌جز فصل دوم که در ۱۰ قسمت تولید و از پرایم ویدیو پخش شد) در ۸ قسمت تولید و از آمازون پخش شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *