آهنگسازی سریال Obi-Wan Kenobi برعهده جان ویلیامز قرار گرفت

آهنگسازی سریال Obi-Wan Kenobi برعهده جان ویلیامز قرار گرفت

جان ویلیامز آهنگساز افسانه‌ای برنده پنج جایزه اسکار یک بار دیگر به دنیای جنگ ستارگان بازگشته تا موسیقی اصلی سریال Obi-Wan Kenobi را بسازد. در این سریال که توسط دیزنی پلاس پخش خواهد شد، «ایوان مک گرگور» یک بار دیگر نقش «اوبی‌وان کنوبی» را ایفا خواهد کرد و «هایدن کریستنسن» نیز بار دیگر نقش «دارث ویدر» را ایفا خواهد کرد. داستان آن نیز به وقایع ده سال پس از ششمین فیلم در دنیای جنگ ستارگان یعنی Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith است و زندگی اوبی‌وان کنوبی را پس از شکست دادن «آناکین اسکای‌واکر» شرح می‌دهد.

جان ویلیامز ۹۰ ساله که موسیقی فیلم اصلی سال ۱۹۷۷ را تولید کرده بود و برای آن موفق به کسب جایزه اسکار شده بود نیز با این سریال یک بار دیگر به دنیای جنگ ستارگان برمی‌گردد. این آهنگساز بزرگ فیلم‌های دیگری از جمله E.T. the Extra-Terrestrial و Jaws را در کارنامه خود دارد.

 

آهنگسازی سریال Obi-Wan Kenobi برعهده جان ویلیامز قرار گرفت

 

به گزارش ورایتی، ویلیامز اخیرا برای ضبط موسیقی این سریال با «ارکستر لس آنجلس» تحت تدابیر شدید امنیتی همکاری کرده است. البته هنوز مشخص نیست که این موسیقی از فیلم‌های قدیمی گرفته شده یا با موسیقی کاملا جدیدی مواجه خواهیم بود. همچنین مشخص نیست که آیا ویلیامز مسئول ساخت موسیقی تمام قسمت‌های سریال خواهد بود یا فقط تِم اصلی آن را تولید خواهد کرد.

سریال Obi-Wan Kenobi در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *