استقبال بی نظیر از سریال Euphoria

استقبال بی نظیر از سریال Euphoria

درحالی که یکشنبه شب، توجه بسیاری از مخاطب‌های آمریکایی به برگزاری مسابقه ورزشی Super Bowl LVI و پخش زنده آن از شبکه تلویزیونی NBC جلب شده بود، سریال «سرخوشی» موفق به ثبت رکورد جدیدی در تعداد بازدیدکنندگان در شبکه HBO و سرویس استریمینگ HBO Max شد. قسمت ۶ فصل ۲ سریال Euphoria با رشد ۲۰ درصدی نسبت به هفته‌ی گذشته و ۴۵ درصد افزایش بیننده نسبت به میانگین بینندگان این فصل، ۵.۱ میلیون بیننده داشته است. Variety پیش از این در گزارشی اختصاصی اعلام کرده بود که میانگین تعداد بینندگان فصل دوم این سریال ۱۰۰ درصد نسبت به فصل اول افزایش یافته است.

براساس اعلام شبکه HBO، سریال سرخوشی برای پنجممین هفته متوالی رتبه اول جدول آثار پربیننده در شبکه آنلاین HBO Max در آمریکا را به خود اختصاص داد. پس طی روزهای اخیر با احتساب بینندگان HBO Max در اروپا و آمریکای لاتین، Euphoria پربیننده‌ترین سریال HBO در سراسر جهان بوده است. قسمت ۶ فصل ۲ سریال Euphoria بیشترین حجم محتوا در شبکه‌های اجتماعی را پس از مسابقه‌ی سوپربول در اختیار داشت. مجموع تعداد تماشاگرهای قسمت اول فصل دوم این سریال هم‌اکنون به ۱۶.۷ میلیون بیننده رسیده است؛ ۲.۵ برابر میانگین ۶.۶ میلیونی تعداد بینندگان هر قسمت از فصل اول.

 

استقبال بی نظیر از سریال Euphoria

 

لازم به ذکر است که Euphoria از نظر تعداد بیننده در این روز همچنان فاصله بسیار زیادی با ۱۱۲ میلیون بیننده‌ی مسابقه لوس آنجلس رمز در مقابل سینسیناتی بنگالز در پلتفرم‌های مختلف داشت. اما همچنان عدد ثبت‌شده، رکورد بسیار خوبی برای سریال HBO محسوب می‌شود؛ اثری که در ساعت ۲۱:۰۰ و در حد فاصل پخش زنده‌ی فینال مسابقات فوتبال آمریکایی از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به وقت محلی پخش شده است.

سریال Euphoria ماجراهای گروهی از دانش‌آموزهای دبیرستانی را دنبال می‌کند و به مسائلی نظیر اعتیاد، دوستی، هویت و آسیب روحی می‌پردازد. این سریال در مرکز حوادث خود، دختر ۱۷ ساله‌ای با نام رو بنت را دارد که معتاد است و با دردهای زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. جولز، بهترین دوست بنت و فزکو، فروشنده‌ی محلی مواد مخدر که رابطه‌ی نزدیکی با رو دارد، برخی از کاراکترهای اصلی سریال Euphoria هستند. در این سریال رو بنت داستان زندگی سایر هم‌کلاسی‌های خود مانند مدی پرز، نیت جیکوبز، کت هرناندز و کسی هاوارد را روایت می‌کند.

زندیا، سیدنی سوئینی، استورم رید، مود اپتاو، آلجی اسمیت، اریک دین، جیکوب الردی، باربی فررا، هانتر شیفر، آستین آبرامز، لوکاس گیگ، الکسا دمی و نیکا کینگ از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Euphoria حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم لوینسون، کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Assassination Nation و فیلم Malcolm and Marie، سازنده‌ی اصلی سریال سرخوشی است. HBO برای ساخت سریال Euphoria با بخش تلویزیونی شرکت فیلمسازی A24 همکاری دارد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *