فیلم جدید و کمدی راک در دست ساخت است

فیلم جدید و کمدی راک در دست ساخت است

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیک کاسدان، کارگردان فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle و فیلم Jumanji: The Next Level به‌عنوان کارگردان یک فیلم سینمایی با حال‌وهوای کریسمس برای شرکت آمازون انتخاب شده است. براساس گزارش هالیوودریپورتر، دواین جانسون (راک) که در فیلم‌های Jungle Cruise و Rampage به نقش‌آفرینی پرداخته، ستاره‌ی اصلی این اثر جدید شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو خواهد بود.

این فیلم که فعلا Red One نام گرفته است، همکاری جدید جیک کاسدان و جانسون را رقم می‌زند. راک در هر دو فیلم جومانجی جدید حضور داشت که سکان هدایت آن‌ها در دستان کاسدان بود. آن‌طور که در گزارش رسانه THR آمده است، درحال‌حاضر اطلاع دقیقی از نقش دواین جانسون در فیلم نداریم. ولی به احتمال زیاد او تبدیل به خود بابانوئل می‌شود. مدتی قبل رسانه‌ی ورایتی گفت که احتمالا جانسون در مجموع برای فیلم Red One حدودا ۵۰ میلیون دلار حقوق می‌گیرد.

 

فیلم جدید و کمدی راک در دست ساخت است

 

دواین جانسون نه‌تنها در فیلم سینمایی پیش‌رو به نقش‌آفرینی می‌پردازد، بلکه درکنار دنی گارسیا و هیرام گارسیا از شرکت سون باکس پوداکشنز، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن نیز فعالیت می‌کند. جیک کاسدان نیز از شرکت The Detective Agency به‌همراه ملوین مار و اسکای سالم رابینسون وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارند.

هنوز آمازون هیچ‌گونه اطلاعات داستانی رسمی قابل توجهی راجع به فیلم Red One منتشر نکرده است. اما براساس گزارش‌ها این پروژه قرار است اثری «اکشن، کمدی، ماجراجویانه و مناسب برای همه‌ی سنین» باشد؛ یک فیلم خانوادگی که ماجراهای آن در نقاط مختلف دنیا رخ می‌دهند و جهانی تازه را به مخاطب‌ها تحویل می‌دهد. در ادامه‌ی گزارش به این موضوع اشاره می‌شود که مراحل فیلم‌برداری فیلم مذکور از سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز می‌شود و در سال ۲۰۲۳ میلادی شاهد اکرانش خواهیم بود. از آن‌جایی که آثار متمرکز روی تعطیلات و مخصوصا کریسمس همیشه طرفدارهای خاص خود را دارند، فیلم Red One روی کاغذ از شانس تبدیل شدن به یک موفقیت بزرگ برای آمازون پرایم ویدیو برخوردار است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *