فیلم فاش شده از گیم‌ پلی Marvel’s Avengers!

Marvel’s Avengers

در جریان رویداد کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹، بازی Marvel’s Avengers نمایشی داشته که از آن با موبایل فیلم‌برداری شده و دو فیلم توانسته‌اند از آن تهیه کنند. از آنجایی که این نمایش پشت درهای بسته اتفاق افتاده خیلی‌ها دنبال این فیلم‌های منتشر شده هستند چون این نمایش بخش‌هایی از گیم پلی بازی Marvel’s Avengers  را نمایش می‌دهد.

بازی‌ای که قبل از نمایشگاه E3 2019 رسما تایید شد، اولین تریلر رسمی‌اش هم در کنفرانس اسکوئر انیکس در همین نمایشگاه پخش شد و به نوعی از آن رونمایی کردند. حالا که این روزها رویداد کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹ دارد برگزار می‌شود، یک نمایش پشت درهای بسته از بازی Marvel’s Avengers پخش شده و در آن گیم پلی این بازی را با محوریت کاراکترهای مارول می‌بینیم.

همانطور که می‌بینید، این فیلم کیفیت بالایی ندارد، چون اصلا توسط یکی از حضار با موبایل گرفته شده و هنوز فیلمی به صورت عمومی با کیفیت بالا پخش نکرده‌اند.

اما گفته می‌شود که پس از نمایشگاه گیمزکان ۲۰۱۹ که در ماه آینده برگزار می‌شود این تریلر یک نمایش عمومی خواهد داشت. شما عجالتا می‌توانید با تماشای این فیلم‌ اینجا بفهمید که قرار است در این بازی شاهد چه چیزهایی باشیم:

 www.youtube.com

همانطور که  فیلم‌ نشان می‌دهد، در بازی قرار است ابرقهرمان‌های مختلف تیم اونجرز (مثل ثور، آیرون من و هالک) با دشمنان مبارزه کنند و بازی گرافیک جالبی دارد. البته به خاطر کیفیت پایین این فیلم‌ها نمی‌شود نظر قطعی داد و باید منتظر نمایش عمومی بازی Marvel’s Avengers باشیم. شما در مورد این بازی و فیلم‌های لو رفته چه نظری دارید؟ فراموش نکنید که نظرات خود را می‌توانید از طریق بخش نظرات سایت نرداستیشن با ما در میان بگذارید.

منبع: www.pcgamer.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *