فیلم موربیوس با فیلم مرد عنکبوتی کراس اور دارد یا نه؟

سه‌شنبه 24 دی , 1398

سونی هم دارد یک دنیای سینمایی مستقل بر اساس شخصیت های مارول می‌سازد که هر چه جلوتر می‌رود می‌بینیم این دنیای سونی با دنیای سینمایی خود مارول مرتبط است. طبق ادعای یک گزارش جدید احتمالا در فیلم Morbius (موربیوس) قرار است اشاراتی به دنیای مرد عنکبوتی (Spider Man) شود.

این حرف‌ها از کجا می‌آید؟ از پوسترهای مرد عنکبوتی روی دیوارهای نیویورک در صحنه‌های فیلم Morbius . این پوسترها اگر از نسخه نهایی فیلم باشد نشان می‌دهد که برخی از صحنه‌های موربیوس با دنیای مرد عنکبوتی اشتراکاتی دارند. به جز این یک سرنخ دیگر هم هست! شما لباس مرد عنکبوتی با بازی توبی مگوایر را یادتان هست؟ همان مرد عنکبوتی‌ای که برای بار اول ساخته شد و سم ریمی سازنده‌اش بود. لباس مرد عنکبوتی در این پوسترها هم دقیقا همان لباس است!

حالا شاید قرار نباشد در Morbius شاهد نبردی شبیه نبرد میان توبی مگوایر و جرد لتو باشیم! ولی چه کسی می‌داند که سونی واقعا می‌خواهد از این لایو اکشن چه چیزی در بیاورد؟ اگر یادتان باشد از این حرف‌ها برای ونوم ۲ (Venom 2) و Madame Webb هم زیاد بود. کلا طرفداران دنیای کامیک به این چیزها عادت دارند و همین‌‌هاست که به هیجان این دنیای جذاب می‌افزاید.

فیلم موربیوس

البته نظرات کوین فایگی هم بعد از توافقات اسپایدرمنی او جالب توجه هستند. او گفته: من هیجان‌زده هستم که سفر مرد عنکبوتی در دنیای MCU ادامه دارد. نه فقط من که همه ما مارول استودیویی‌ها از ادامه کارمان خوشحالیم. اسپایدرمن یک آیکون جهانی است که با همه رده‌های سنی از سرتاسر جهان ارتباط دارد. حتی به نظر می‌رسد که او تنها قهرمانی است که از یک دنیای سینمایی به دنیای دیگر می‌رود. همانطور که سونی دارد اسپایدرمن خودش را می‌سازد و شما نمی‌دانید چه چیزی در دنیای سونی در انتظارتان است.

جالب است بدانید که در Morbius هم قرار است جی کی سیمونز ((J.K. Simmons در نقش جی جونا جیمسون حضور پیدا کند. او کسی است که در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) یک حضور غیرمنتظره داشت و کسی فکرش را نمی‌کرد که او هم در این فیلم باشد.

فیلم Morbius هم قرار است در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۹۹) اکران بشود. بنابراین الان برای یک قضاوت درست و حسابی خیلی زود است! نظر شما در این باره چیست؟ فکر می‌کنید فیلم موربیوس چطور فیلمی از آب در بیاید؟ آیا احتمالش هست که این فیلم بخواهد کمی هم از جذابیت‌های دنیای مرد عنکبوتی را قرض بگیرد؟

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *