فیلم های بیشتری از سری مورتال کمبت ساخته می شود

سه‌شنبه 23 شهریور , 1400

به نظر می‌آید که برادران وارنر درحال ساختن فیلم‌های بیشتری برای ادامه دادن ریبوت مورتال کامبت ۲۰۲۱ که در HBO Max پخش شد است.

فیلم های بیشتری از سری مورتال کمبت ساخته می شود

به گفته سایت Variety این استودیو درحال ساخت کاراکترهای جدیدی برای جهان مورتال کامبت خود است. پایان سری قبل این فیلم پیش زمینه‌ای برای ساخت یک فیلم دیگر بود و اصلا دور از ذهن نیست که به‌زودی خبرهایی از این فیلم جدید بشنویم.

هشدار! اسپویل پایان فیلم: در پایان فیلم، دیدیم که شخصیت اصلی، کول یانگ به دنبال جذب کردن جانی کیج در تیم خود است. برای نقش جانی کیج بازیگری معرفی نشده بود ولی بسیاری از طرفداران گفته‌اند که دوست دارند رایان رینولدز را در نقش جانی کیج ببینند. کیج در فیلم مورتال کامبت ۱۹۹۵ نقش بزرگی را ایفا کرد و برای بسیاری از طرفداران، عدم حضور او در فیلم اول بسیار غافل‌گیرکننده بود. اگر گزارش سایت Variety درست باشد، تمرکز برروی جانی کیج در فیلم بعدی یک سرمایه گذاری ایمن برای برادران وارنر خواهد بود.

جانی کیج به کنار، شخصیت‌های زیادی هستند که ممکن است در فیلم بعدی مورتال کامبت حضور داشته باشند. ساب زیرو در انتهای سری اول کشته شد ولی ممکن است بازیگر او، جو تاسلیم در نقش Noob Saibot برگردد. نیروهای شانگ سونگ در پایان فیلم شکست خوردند ولی خود او زنده ماند و به احتمال زیاد به دنبال مبارزان جدیدی برای مسابقات می‌گردد. ممکن است کاراکترهای محبوب دیگری مانند: باراکا یا موتارو را نیز ببینیم. الان برای نتیجه گیری خیلی زود است و باید تا زمانی که اطلاعاتی رسمی از آن منتشر شود منتظر بمانیم.

منبع: کمیک بوک

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *