فیلم Shang-Chi را تنها در سینما می توان مشاهده کرد

جمعه 22 مرداد , 1400

باب چاپک (Bob Chapek)، مدیرعامل دیزنی، اعلام کرده است که فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings تنها در سینماها اکران خواهد شد و خبری از اکران همزمان آن در دیزنی پلاس (مثل Black Widow نیست).

فیلم Shang-Chi را تنها در سینما می توان مشاهده کرد

شانگ چی، مردی به ظاهر معمولی است که در سانفرانسیسکو زندگی می‌کند. با این وجود او گذشته خانوادگی تاریکی دارد. پدر شانگ چی ون‌وو نام دارد که یک شخصیت منفی، شرور، مرموز و قدرتمند محسوب می‌شود. ون‌وو قصد داشت پسرش نیز به او و زندگی جنایتکارانه‌اش بپیوندد. شانگ چی به او جواب منفی داد، اما اکنون باید یک بار دیگر با او درگیر شود. با این وجود او این بار قدرت بسیار شگفت انگیزی در خود پیدا می‌کند.

دیزنی در دو سال گذشته مجبور شده تعدادی از فیلم‌هایش را از طریق پلتفرم دیزنی پلاس پخش کند و برای بعضی از آن‌ها مثل بلک ویدو هزینه اضافی از بینندگان دریافت کرده است (در قالب دسترسی پریمیوم). حالا که دوباره آمریکا و خیلی از کشورهای جهان با موج جدید از ویروس کرونا درگیر هستند، این احتمال وجود داشت که دیزنی دوباره از سرویس دیزنی پلاس استفاده کند.

اکنون این شرکت به صورت رسمی تایید کرده است که فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings تنها در سینماها اکران می‌شود. باب چاپک توضیح داد که برای تغییر برنامه‌های اکران زمان کافی وجود ندارد.

ما فکر می‌کنیم که در واقع این یک آزمایش جالب برای ما خواهد بود، زیرا فقط یک پنجره ۴۵ روزه برای ما دارد. پخش در دیزنی پلاس به دلیل تغییرات لحظه آخری، امکان پذیر نخواهد بود.

همانطور که چاپک اشاره کرد، Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings اولین فیلم مارول خواهد بود که تنها ۴۵ روز در سینما اکران می‌شود. سپس استودیو می‌تواند فیلم را روی سرویس‌های مختلف در دسترس قرار دهد. پیش از پاندمی ویروس کرونا، استودیوها فیلم‌های خود را در بازه ۹۰ روزه در سینماها اکران می‌کردند. از این رو فیلم Shang-Chi در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) به صورت بلوری در دسترس قرار خواهد گرفت.

کارگردانی Shang-Chi and the Legend of The Ten Rings بر عهده دستین دنیل کرتون و نویسندگی آن بر عهده دیوید کالاهام قرار دارد. تیم بازیگری این فیلم شامل سیمو لیو در نقش شانگ-چی، تونی لیانگ (Chungking Express ،Infernal Affair) در نقش ون‌وو، آکوافینا (The Farewell) در نقش کیتی، میشل یئو (Crouching Tiger ،Crazy Rich Asians) در نقش جیانگ نان، فالا چن (The Undoing) در نقش جیانگ لی، منگ‌اِر جانگ در نقش شیالینگ و فلوریان مونتنو (Creed II) می‌شود.

منبع: اسکرین رنت

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *