اپل به دنبال خرید فیلم بعدی جنیفر لارنس است

شنبه 23 مرداد , 1400

به گزارش سایت ددلاین شرکت اپل در حال مذاکره برای خرید فیلم بیوگرافی “سو منجرز” به کارگردانی پائولو سورنتینو و بازی برنده جایزه اسکار، جنیفر لارنس است.

اپل به دنبال خرید فیلم بعدی جنیفر لارنس است

شرکت اپل به تازگی مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار را برای فرنچایز سینمایی “آرگایل” به تهیه‌کنندگی و کارگردانی متیو وان و همچنین ۱۲۰ میلیون دلار را برای فیلم “آزادی” به کارگردانی آنتونی فوکا و بازی ویل اسمیت هزینه کرده‌ است، شایان ذکر است که فیلم به فیلم “قاتلان گل ماه” به کارگردانی مارتین اسکورسیزی نیز توسط این شرکت در حال ساخت است.

این فیلم توسط لورن شوکر بلوم، ربکا آنجلو و جان لوگان در حال نگارش است. اریک فیگ و استودیوی وی، پیکچراستارت تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارند. جاستین پولسکی ، شریک لارنس نیز به عنوان تهیه کننده در ساخت این فیلنم مشارکت دارد.

منجرز یک کارگزار زن و با اعتماد نفس بالا بود که با مردان زیادی در هالییود به رقابت می‌پرداخت، از ستارگان مطرحی که با وی همکاری داشتند می‎توان به باربارا استرایسند، کندیس برگن، پیتر باگدانوویچ، مایکل کین، داین کنون، شِر، جوآن کالینز، برایان دی پالما ، فی داناوی، باب فاسی، جین هکمن، سیدنی لومت، الی مک‌گرو، استیو مک کوئین، مایک نیکولز، نیک نولتی، تاتوم اونیل، رایان اونیل، آنتونی پرکینز، برت رینولدز، سیبل شفرد، گور ویدال، ریچارد بنجامین، پائولا پرنتیس و تیوزدی ولد اشاره کرد.

وی در سن ۸۱ سالگی در سال ۲۰۱۱ درگذشت، پس از آن جان لوگان زندگی این کارگزار مشهور را به یک نمایش تبدیل کرد که بت میدلر نقش منجرز را در آن ایفا کرد. علیرغم وفاداری منجرز به مشتریان خود، او در دهه ۷۰ و ۸۰ شروع به از دست دادن آن‌ها کرد زیرا کارگزاران دیگر مانند شرکت مایک اویتز (CAA) که برای انجام معاملات بزرگ شهرت داشتند، در حال افزایش بودند.

جنیفر لارنس علاوه یر این فیلم در یک کمدی سیاه به نام “بالا رو نگاه نکن” با بازی لئوناردو دی کاپریو و تیموتی ایفای نقش می‌کند، آدام مک‌کی کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *